Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 131
Expedia.comUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
TravelocityUS$ 123
Trip.comUS$ 118
Orbitz.comUS$ 123
Beoordeeld op 6 december 2017 via mobiele applicatie

Het is een goed en zeer centraal gelegen hotel, met een ruime kamer/badkamer. Verzorgd, schoon. Er is echter 1 maar...de hotelkamers zijn veel te heet om fatsoenlijk te slapen. De vloerverwarming is niet te regelen, bleef aanstaan terwijl de thermostaat op 0 stond. Twee maal aangekaart bij de receptie, er is iemand binnen komen kijken, maar het bleef snikheet. 24,25 graden is écht warm om te kunnen slapen. Er kon wel een raam open, maar dan begon de verwarming nog extra te loeien én je had dan last van lawaai van buiten.
Kortom, prima hotel, maar dan in de zomer denk ik!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt goed bereikbaar aan de rand van het centrum van Bonn. Het gebouw bestaat uit een oude gedeelte waar fraai nieuwbouw is aangebouwd. In het gebouw zijn verschillende functies ondergebracht: hotel, zorg wonen en verschillende (para) medische bedrijven. Het ontbijt is redelijk goed in een rustige ambiance. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte. Heel groot met een kitchinette en alles functioneert prima. De binnentemperatuur is wat aan de hoge kant. Al met al een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Many thanks for your feedback, we appreciate it very much!

Beoordeeld op 4 februari 2017

Mooi hotel, mooie kamers als je i. Het oude gedeelte bent. Het nieuwe gedeelte kamers zijn oké, maar het voelt of je in een ziekenhuis bent. Want het is tevens een verzorgingshuis. Beetje vreemd toch wel. Ligging is prima.

Kamertip: Een kamer in het oude gedeelte
Datum van verblijf: februari 2017
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Dear guest,
many thanks for letting us know your feedback to our product. We communicate our company profile within our website, hotel booking platzforms and print matrial, etc. Obviously we have not reached you and are more than sorry about that. We will discuss an even more effiently way of communication for the future.

Beoordeeld op 4 december 2016 via mobiele applicatie

Top hotel, volledig nieuw en op wandel afstand van het centrum. In dit hotel is er ook een vleugel met assistent woningen die niet storend is voor toeristen. Het gebruik van sauna en zwembad is gratis en open tot 23 uur. Na bezoek aan de stad is dit een pluspunt om de nacht ontspannen in te gaan. Het restaurant aan het hotel is goed maar op enkele minuten wandelen heb je betere restaurants. Hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2016

Geachte gasten,

hartelijk bedankt voor uw vriendlijke evaluatie van het hotel.

Tot ziens en groetjes

Ruth van den Elzen
Hotelmanager

Beoordeeld op 5 september 2016

Wij waren hier met twee volwassenen en een kind. We hadden een zeer goed uitgeruste suite met een sofa en een extra groot bed. De kamer is voorzien van een complete keuken, grote badkamer en een grote kamer waarin de sofa en het bed door een kastenwand van elkaar gescheiden zijn. Handdoeken en toiletartikelen waren in overvloed aanwezig, twee gigantische televisies, een fles bubbelwater en snoepjes. Het kan niet op.
Het hotel is gevestigd in een groot, statig pand, een voormalige priesterschool geloof ik, waar heel smaakvol nieuwbouw aan vastgebouwd is. Het gebouw is gedeeltelijk hotel en voor een deel een huis waar ouderen van hun pensioen genieten, maar zet het beeld wat je daarbij hebt gerust uit je hoofd, want dit is een ontzettend smaakvol paleis met super vriendelijk personeel, en als gast voor één dag kan ik alleen maar jaloers zijn op de mensen die hier het hele jaar door mogen wonen. Het ontbijt is overvloedig en heerlijk, en ons verblijf was uitermate prettig.
Er is een restaurant waar we geen gebruik van hebben gemaakt, maar helaas is er geen bar om aan het eind van de dag nog een wijntje te drinken. Het was een warme dag en de kamer was warm. Er is geen airco, maar gelukkig kunnen de ramen open.

Datum van verblijf: september 2016
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2016

Dear Sir or Madame,

many thanks for your feedback on stay in our hotel. We are more than happy your enjoyed beeing our guest. Hopefully we can welcome you once again in the near future.