4 februari 2017 beoordeeld

Mooi hotel, mooie kamers als je i. Het oude gedeelte bent. Het nieuwe gedeelte kamers zijn oké, maar het voelt of je in een ziekenhuis bent. Want het is tevens een verzorgingshuis. Beetje vreemd toch wel. Ligging is prima.

Kamertip: Een kamer in het oude gedeelte
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Dear guest,
many thanks for letting us know your feedback to our product. We communicate our company profile within our website, hotel booking platzforms and print matrial, etc. Obviously we have not reached you and are more than sorry about that. We will discuss an even more effiently way of communication for the future.
Kind regards, Ruth van den Elzen - Hotelmanager

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top hotel, volledig nieuw en op wandel afstand van het centrum. In dit hotel is er ook een vleugel met assistent woningen die niet storend is voor toeristen. Het gebruik van sauna en zwembad is gratis en open tot 23 uur. Na bezoek aan de stad is dit een pluspunt om de nacht ontspannen in te gaan. Het restaurant aan het hotel is goed maar op enkele minuten wandelen heb je betere restaurants. Hotel is een aanrader.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2016

Geachte gasten,

hartelijk bedankt voor uw vriendlijke evaluatie van het hotel.

Tot ziens en groetjes

Ruth van den Elzen
Hotelmanager

5 september 2016 beoordeeld

Wij waren hier met twee volwassenen en een kind. We hadden een zeer goed uitgeruste suite met een sofa en een extra groot bed. De kamer is voorzien van een complete keuken, grote badkamer en een grote kamer waarin de sofa en het bed door een kastenwand van elkaar gescheiden zijn. Handdoeken en toiletartikelen waren in overvloed aanwezig, twee gigantische televisies, een fles bubbelwater en snoepjes. Het kan niet op.
Het hotel is gevestigd in een groot, statig pand, een voormalige priesterschool geloof ik, waar heel smaakvol nieuwbouw aan vastgebouwd is. Het gebouw is gedeeltelijk hotel en voor een deel een huis waar ouderen van hun pensioen genieten, maar zet het beeld wat je daarbij hebt gerust uit je hoofd, want dit is een ontzettend smaakvol paleis met super vriendelijk personeel, en als gast voor één dag kan ik alleen maar jaloers zijn op de mensen die hier het hele jaar door mogen wonen. Het ontbijt is overvloedig en heerlijk, en ons verblijf was uitermate prettig.
Er is een restaurant waar we geen gebruik van hebben gemaakt, maar helaas is er geen bar om aan het eind van de dag nog een wijntje te drinken. Het was een warme dag en de kamer was warm. Er is geen airco, maar gelukkig kunnen de ramen open.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Dear Sir or Madame,

many thanks for your feedback on stay in our hotel. We are more than happy your enjoyed beeing our guest. Hopefully we can welcome you once again in the near future.

Kind regards, Ruth van den Elzen - Hotelmanager

10 juni 2016 beoordeeld

De service was meer dan vriendelijk
De ligging van het hotel is perfect.
De kamer was bijzonder ruim en echt schoon
Het ontbijt is ook goed verzorgd.
De garage bij het hotel hoef je ook niet van te voren reserveren en EUR 8,50 per dag is een heel net tarief.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2016

Dear guest,

many thanks for your review and positive comments. We are more than happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you in Bonn once again.

Kind regards, Ruth van den Elzen - Hotel Manager

4 december 2015 beoordeeld

Het is een goed hotel, goed gelegen met eigen ondergrondse parking op 5 min van het centrum en de winkelstraten.
Jammer dat het eigenlijk een seniorencomplex is, waar 'overtollige' kamers gebruikt worden als hotelkamer. Dat is heel goed te zien aan de badkamer, vooral de douche is typisch voor senioren en mensen met handicap.
Maar het ontbijt is verzorgd, prachtig, fenomenaal, niets op aan te merken.
Personeel is zonder uitzondering super vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: november 2015, reisde met familie
RuthvandenElzen, Manager van Collegium Leoninum Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2015

Dear guest,

many thanks for comment and the time given to us. We are happy that overall you enjoyed your stay with us. Unfortunately it seems that you get the impression that our hotelrooms are empty rooms from our residence appartments. That is absolutely not the the fact! Within our company philosophy we create a place where hotel guests and elderly people share together the public areas and the elderly people enjoy as well the public hotel facilities. Acutally we are in a renovation process of our hotel rooms and we would be happy to welcome you once again and the show you our new room concept.

Kind regards, Ruth van den Elzen - Hotel Manager