Gratis annuleren tot 14-10-22
TravelocityUS$ 122
Trip.comUS$ 122
Orbitz.comUS$ 122
Beoordeeld op 16 september 2019

De kamers zijn ruim genoeg en voorzien van thee- en koffiefaciliteiten, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, en het ontbijt is zowel qua aanbod als smaak fantastisch. Ook de locatie van het hotel is dik in orde, want je zit op slechts 5 minuten te voet van het centrum.
Parkeertip : de permanent geopende Stiftsgarage in de Kölnstrasse 10-16 ligt op enkele minuten te voet van het hotel (tussen garage en hotel kom je nog een leuke biosupermarkt tegen).

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier 3 nachten gelogeerd en het was top! Ruime verzorgde kamer en badkamer met alle voorzieningen. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening. Beperkte parking van het hotel zelf (best navragen bij aankomst, ze proberen steeds iets te regelen). Dit alles op nog geen 5 minuten stappen van het centrum van de oude stad.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met een geweldig ontbijt.
Dit ontbijt hoort bij 5 sterren +++ hotel.
De kamers zijn schoon en lekker ruim.
Het enigste - puntje is de kwaliteit van het matras., tenminste in kamer 7

Gezellige pleinen

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 20 juni 2017

Schitterend hotel.
Prachtige kamer, zeer verzorgd alles kraaknet.
Zeer goed geslapen, zalige bedden.
Water, koffie en theefaciliteiten op de kamer.
Zeer goeie wifi.
Het ontbijt is zeer gevarieerd en verzorgd, ook de bediening door het vriendelijke personeel was top.
Wij hebben echt genoten en raden dit zeker aan!!!!
Ook het restaurant tegenover het hotel is een aanrader, lekkere schnitsel gegeten zoals je ze enkel in Duitsland kunt eten :-)

Nog veel succes.

Datum van verblijf: juni 2017