31 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel ligt op een halfuurtje wandelen van het centrum(station). Er is wel een goede busverbinding. Met de auto ware natuurlijk gemakkelijker. Ruime kamer met nodige accommodatie. (kreeg een double als single).
Half pension: ruim ontbijtbuffet, 's avonds soepje-hoofdschotel-dessert.
Raam opengedaan en 3 dagen niet meer volledig dicht gekregen.
Er was wel ergens een fitnessruimte en zwembadje.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
GalerieDesignHotel, Empfang van Galerie Design Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Dear Luk,
thank you very much for taking the time to rate the Galerie Design Hotel Bonn here and we are pleased that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you back soon!
Best regards,
Your Gallerie Design Hotel Bonn

10 augustus 2017 beoordeeld

Mooi kleinschalig design hotel. Mooie kamer. Openbaar vervoer aan de voordeur. Proper. Goed basic ontbijt. Een aanrader. Het enige dat ons stoorde waren de heel zachte hoofdkussens. Ook te voet is het centrum van Bonn heel vlug te bereiken.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

Dear Nadine & Frank,
thank you for the good rating you have given our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon! Next time give us a call and we look forward to equip you with other pillows.
Best regards,
Your Gallerie Design Hotel Bonn

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden over dit hotel. We hadden een mooie en nette kamer. Wel hadden we last (vooral 's avonds voor het douchen) van een vieze geur uit het afvoerputje. Maar na het douchen was dit alweer verdween. Het eten is zeer lekker en met liefde klaargemaakt. Het personeel was ook steeds zeer vriendelijk. Wij komen nog terug!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
GalerieDesignHotel, Geschäftsführer van Galerie Design Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2017

Dear Silkei,

Thank you for taking time to add your evaluation via Trip Advisor.
We are pleased to read that you have enjoyed your stay in our hotel and that you liked the dinner especially well.
We are already looking forward to welcoming you again.

-Stellv. Direktor-

9 april 2017 beoordeeld

Vriendelijke en behulpzame ontvangst aan de receptie. Ruime kamers met alle comfort, zwembad, sauna, beperkte fitnesruimte. Alle eigenschappen van een viersterrenhotel. Op 150 meter van het hotel veelvuldige busverbinding naar het centrum van Bonn. In het hotel kan men een Bonner Welcome Card kopen waarmee je binnen 24 uur het openbaar vervoer kunt gebruiken en tal van voordelen hebt bij museumbezoeken en andere attracties.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden

Dear Romain,

Thank you so much for your stay and your kind review.
Your description is wonderful.
We hope we may welcome you soon again and wish you happy Easter.

-Assistant General Manager-

24 mei 2016 beoordeeld

We verbleven 3 nachten/4 dagen in het Galerie Design Hotel.
Het personeel is héél vriendelijk.
De kamer ruim en in orde, met alle voorzieningen (safe, minibar , goed bed).
We sliepen aan de drukke straatzijde (Kölnstrasse). Met het raam open is er veel straatlawaai (druk verkeer) en op zondagmorgen de kerkklokken tegenover het hotel, maar dat stoorde ons eigenlijk niet.
Een betaalbare garage onder het hotel.
Uitgebreid en lekker ontbijt en 's avonds een lekkere 3-gangen menu.
Wegens te weinig gasten in half pension was er geen buffet, maar het diner was lekker en voldoende.
Het water in het zwembad was lekker warm (29°C).
Een gezellige bar.
Het hotel is wel 30 minuten wandelen naar het centrum van Bonn.
Wij vonden de bus (lijn 604/605) vanaf het hotel naar het Centrum duur (2,80 eur voor een enkel ticket). De taxi kost ongeveer 8 eur.
Bonn is een gezellige (winkel)stad.
Prijs/kwaliteit is het hotel een aanrader voor een gezellige citytrip.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
GalerieDesignHotel, Leiter Gästebetreuung van Galerie Design Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2016

Dear Guest,

Thank you so much for your absolutely kind review. We are pleased for your time that you have taken to post your great comment. Yoour praise we have already passed on our employees. We are delighted that you enjoyed your stay and liked our service and our performance. We are looking forward to your next stay.

-Assistant manager-