B and B Hotels
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 97
ZenHotels.comUS$ 99
Beoordeeld op 29 augustus 2017

Omdat de reis naar ons vakantieadres in Kroatie langer was dan we gewoon waren met reizen naar Frankrijk, besloten we 2x te overnachten.
De 1e keer in Bonn, in een B&B. Het doet een beetje F1 aan, maar is stukken beter en luxer.
Het hotel oogt nieuw en ziet er fraai uit. In de lobby te woord gestaan door de uitbater, die bijzonder vriendelijk was. De kamers waren ruim en voorzien van alle noodzakelijke zaken. Wij hadden een familiekamer met een groot 2-persoonsbed en een stapelbed voor onze dochters, (9 en 12 jaar oud).
Alhoewel onze kamer aan de straatkant lag, hadden we geen enkele last van straat geluiden. De bedden waren van uitstekende kwaliteit en we hebben een heerlijke nachtrust beleefd.
Het ontbijt was voldoende. Er was keus uit diverse soorten brood, kaas, vleeswaren en zoet beleg. Ook waren er melk, koffie, thee, yoghurt en eieren. Voldoende om met goed gevulde magen verder op reis te gaan.
Parkeren nis op de parkeerplaats van het hotel gratis.

Kamertip: Eigenlijk geen
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 juni 2017 via mobiele applicatie

Afgezien van een zeer onaangenaam ontvangst door een geïrriteerde jongeman achter de balie die zijn telefoon belangrijker vond en totaal niet behulpzaam was waarop ik hem heb gewezen... Was dit een schoon goed onderhouden hotel. De kamers zijn zeer geschikt voor 2 volw en 2 kinderen die in n stapelbed kunnen slapen ... Eigenlijk als volwassenen pas je er ook in . Absoluut doen voor de prijs !!! Zeker als je naar phantasialand gaat. Minpunt: geen koelkast, Bij personen van 70 kilo voel je de veren in t matras

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017

Kleine maar schone kamer, prima voor 1 overnachting. Ontbijt ook heel goed. Handig online inchecken. Kamernummer met code via sms ontvangen, geen incheck meer nodig. Uitchecken ook niet nodig. Geen last van spoorlijn gehad. Wel opletten waar je kunt parkeren, valt niet gelijk op.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 2 december 2016

We zochten een hotel, niet te ver gelegen van het Frankenbad waar een jeugdzwemwedstrijd doorging. Boekten een familiekamer. Net ruim genoeg, rustig gelegen ondanks naast spoorlijn, waar je nauwelijks wat van merkt. Nette badkamer, mooie en warme douche. Alles is er er om binnen een beperkt budget netjes te verblijven! Ontbijt verzorgd en voldoende.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 26 september 2015 via mobiele applicatie

Hetzelfde concept zoals in de andere B&B hotels van deze keten.
Vriendelijke en vlotte check-in, gratis wifi, gratis parking.
Dit is een redelijk nieuw gebouw, propere kamers, comfortabel.
Alles ok!
Een aanrader in Bonn! Prijs-kwaliteit top!

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde alleen