Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 96
PricelineUS$ 95
TravelocityUS$ 95
Beoordeeld op 23 oktober 2018

perfecte locatie,midden in het centrum met goede openbare parkeergelegenheid in openbare ondergrondse parking voor de deur.,goed ontbijt .genoeg restaurants in de buurt en op loopafstand van de Rijnoever.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Op de markt, direct naast het oude Stadhuis staat het Sternhotel dat al in de 17 e eeuw voor het eerst gasten ontving. Sindsdien gelukkig regelmatig vernieuwd. Mooie kamers, goed sanitair, heerlijk ontbijt en gastvrij personeel. Alles geweldig, alleen de gangen zouden nog aangepakt mogen worden om helemaal perfect te zijn

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 februari 2016 via mobiele applicatie

Parkeerplaats op 10 minuten lopen. Hotel midden in het centrum. Veel restaurants.
Alleen jammer dat het gratis wifi zo traag is. Als je filmpje wil kijken moet je upgraden voor 15 euro/3 dagen.
Ontbijt is goed. Vanaf 6:30

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 december 2015

De ligging is perfect .De kamer is ook zeer goed behalve het bed dat is te hard.Het ontbijt is heel lekker en veel keuze .Openbare parking voor het hotel .Een aanrader als je graag in het centrum logeert .

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 19 oktober 2009

Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal te gek!

Datum van verblijf: juni 2006