Hilton Bonn Hotel(Bonn)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Mercure Hotel Bonn Hardtberg(Bonn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Living Hotel Kanzler(Bonn)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Bonn(Bonn)
28 oktober 2016 beoordeeld

Het Insel Hotel is een prima hotel voor de zakenreiziger. De kamers zijn goed ingericht en voldoen aan alle eisen die je als zakenreiziger kan hebben. Prima badkamer met douche / ligbad, mini-bar is goed gevuld en het aanbod van TV Zenders uitgebreid. Het internet is snel en goed, alleen moet je wel telkens inloggen als je even niet on-line bent geweest. Het ontbijtbuffet is een aanrader.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
19 oktober 2015 beoordeeld

Van zondag t/m vrijdag hier verbleven i.v.m. werk. Prijs was erg aan de hoge kant, maar dat hadden alle hotels rond deze tijd (scheen ergens een beurs te zijn en dan verdubbelen de prijzen nog al eens) Prima kamer, schoon en netjes. Goed verzorgd ontbijt. Gezellige bar / restaurant. Voor een makkelijke maaltijd geschikt restaurant. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. De kaart is de hele dag hetzelfde (zowel voor lunch als diner) wat ik een minpunt vond. Keurig en beleefd personeel. Goede sfeer. Hotel heeft ook een eigen Parking (8 euro per dag voor gasten) en fitnessruimte en sauna.

Verbleef: oktober 2015
5 oktober 2014 beoordeeld

Mooi hotel rustig gelegen, met aan de voorzijde het mooie Kurrpark en aan de achterzijde het stadscentrum. Op wandelafstand van het station gelegen. Zeer goed ontbijt. Zeker de moeite. Komen zeker terug.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
14 februari 2014 beoordeeld

Wat lastig te vinden met de auto maar na aanwijzingen van de vriendelijke receptie de parkeerplaats aan de achterkant van het hotel gevonden. De achteringang leidt door aan gang waar duidelijk gewerkt wordt. Een refresh kan idd geen kwaad.
Hotel is niet bijzonder, de eenpersoonskamer is klein en het bed echt 1- persoons.
Ontbijt prima verzorgd. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: februari 2014, reisde voor zaken
9 april 2012 beoordeeld

We konden eerst het hotel niet vinden. Het is een beetje onopvallend. We hadden zoals altijd een rookvrije kamer geboekt en werden verwezen naar kamer 116. Wat een rookstank! Nog niets in de gaten deden we de ramen open, deden de kleding in de kast en installeerden ons voor een paar dagen. Dom dat we niet eerder op andere kamerdeuren gekeken hadden, want daarop was wel gemeld of een kamer rookvrij was. Op onze deur stond niets. We dachten: niet zeuren! Jammer genoeg zat de geur van de rook in het bed, de kussens, het meubilair, de gordijnen etc. Ik dacht eerst dat wij een fout hadden gemaakt, maar toen we het boekingsformulier vonden stond duidelijk: rookvrij. Vanmorgen bij het afrekenen kregen we uiteraard te horen dat we dit gelijk hadden moeten melden! Toch euro 20 korting gekregen!

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner