2 maart 2017 beoordeeld

Uitstekende kamer en badkamer, alles zeer schoon en mooi uitzicht op de Rijn. Fijn restaurant en zeer vriendelijk personeel, een echte aanrader. Goede keuken en goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitgebreid en héérlijk ontbijt. Je voelt je welkom.

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
8 februari 2017 beoordeeld

ZEER NETJES RUIME KAMERS MET MOOIE BADKAMER
restaurant is aangenaam om er te zitten met mooi uitzicht van de Rijn
s avonds lekker gegeten en s'morgens uitgebreid buffet
personeel zeer vriendelijk
komen zeker terug

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
12 augustus 2016 beoordeeld

Wij verbleven 3 nachten en hadden 4 dagen een prachtige vakantie.Het hotel pal aan de Rijn heeft een wondermooi uitzicht, mooie gerenoveerde kamers met alle faciliteiten, gratis minibar met een biertje, 3 soorten fruitsap, cola, flesjes water en een grote gratis parkeergarage.Op wandelafstand bus naar Bad Godesberg waar je de S-Bahn kan nemen en op 20min.sta je in de stad Bonn. Ook ideaal gelegen voor uitstapje nr Koenigswinter, je kan 20min.te voet nr het veer om de Rijn over te steken of 5min. met wagen. Rustig hotel zelfs met veel volk en prima gevarieerd ontbijt met overijverig personeel, een vuil bord of glas blijft geen minuut op tafel staan. Een aan te raden plek om echt een paar dagen te ontspannen !!!

Kamertip: Wij waren op de 4e verdieping met zijblik op de Rijn, heel rustig en met ramen dicht heel weinig te horen van buiten.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Bedank 19.481.947
3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je waant je een prinses in dit mooie hotel, maar kunt wel gewoon in je spijkerbroek rond lopen.
Fijne rustige kamers, ruim, fijne badkamer. Ontbijt is uitgebreid met
Vele soorten kaas, vlees vis, fruit etc.
Het was echt genieten.
Navigatie pakt het adres niet helemaal.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
16 mei 2016 beoordeeld

We zijn 4 dagen (3 N) in dit hotel gebleven. Positieve punten: personeel was zeer professioneel, zowel aan de receptie als restaurant, en onderhoud kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam, efficiënt. Bij aankomst waren kamer + badkamer absoluut proper. Internet OK. Ruim restaurant (2 zalen). Avondeten was goed en verzorgd. Morgenbuffet is heel goed en ruimschoots voldoende. Algemene rustige sfeer (ondanks verlofperiode) in het hotel. Grote ondergrondse garage vlakbij en beveiligde fietsenstalling. Ideaal vertrekpunt om Bad Godesberg, Königswinter en Bonn te bezoeken. Wij hadden onze fietsen mee, en deze plaatsen zijn vlot te bereiken via de prachtige fietswegen aan de Rijn. Er is een kleine Biergarten vlak aan (en behorende tot) het hotel. Prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Geen negatieve punten. Hier keren wij graag terug !! Misschien wel kleine details: kamer 126 (die wij hadden) zou ik niet meer nemen: venster geeft uit op roofingdak van de keuken: als de buitentemperatuur heel warm is, komt er wel een onaangename geur binnen van die roofing. Bovendien kon je geluiden van afwasmachines, enz. horen tot laat 's avonds (of 's morgens vroeg) uit de keuken. De kamer zelf was ook redelijk klein, schrijftafel is veel te klein (onpraktisch, tenminste voor 2 personen ). Wel heel modern qua uitrusting. Maar wij hebben op het laatste moment geboekt, en dus waren wij heel tevreden om er nog plaats te hebben gevonden! Een andere opmerking: personeelsplanning: aangezien er elke avond (in een aparte zaal) een feest/event was, was er 's morgens aan het ontbijt veel volk en was het een beetje hectisch. Helaas was er te weinig personeel, en dus moesten de gasten wachten op een tafel, of ontbrak er wel altijd iets: brood, yoghurt, confituur, fruitsap...dit brengt uiteraard stress mee voor het personeel. Anderzijds werden we 'avonds door 3 verschillende personen bediend (die rustig de tijd namen, gelukkig), terwijl slechts enkele tafels bezet waren. Misschien mag de planning herbekeken worden.

Kamertip: Onze kamer (1e verd.) gaf uit aan de voorkant (ingang). Eigenlijk rustig, behalve een beetje geluid vd keuken. Geen balkons aan die zijde.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner