26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Bonn hebben we dit hotel uitgezocht. Ook omdat ik een best Western kaart heb. Maar wat mooi een gezellig hotel. Vooral het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is goed, is het er iets niet vraag het. Vanuit het hotel ben je zo in het centrum en kunt genoeg vinden zoals restaurant en winkels.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Klein boutique hotel in het oude centrum dicht bij treinstation, bus en metro station. Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie die ook klaar staat met concierge informatie. Kregen zonder te vragen een upgrade naar een junior kamer omdat meereizende vrienden in een junior kamer verbleven. Grote kamer met badkamer en een aparte douchekamer zodat men 'smorgens vlug klaar is. Uitgebreide breakfast en de aanwezige dame bakt op vraag eitjes naar wens. Op 6 december zelfs een chocolade sint ontvangen.
Enig minpunt als men vroeg gaat slapen : de tram die regelmatig voorbij rijdt, vraag dan naar een kamer achteraan.

Kamertip: Kies een kamer achteraan indien lichte slaper
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
26 oktober 2015 beoordeeld

Goed hotel en winkels vlakbij .Het ontbijt was super !
Er was parkeerplaats bij het hotel ! Een aanrader als je een weekend wil gaan shoppen in Bonn!!! De kamer was netjes ,niet te groot maar hoeft ook niet als het maar voor een nachtje is

Verbleef: oktober 2015
25 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een leuke tijd gehad in hotel domicil in bonn. Alles wat noodzakelijk was, was aanwezig. We hadden een mooie grote kamer met prachtige hoge plafonds. Ook heel erg ruim en proper. Het was wel warm op de kamer. We moesten de ramen echt open doen, maar vermits we aan de straatkant sliepen hadden we heel wat straatlawaai. Op zaterdagavond hebben we heel wat luidruchtige zatten gehoord. Ook de tram kwam voorbij, maar niet tijdens de nacht.

Ontbijt was heel uitgebreid, maar om 9u waren wel al enkele dingen op. Zou niet mogen als het ontbijt tot 11u duurt.

Ook voorzieningen op de kamer waren uitgebreid. Veel kastfuimte, waterkoker met koffie, badjassen, naaikit, tv, zetel, ... Ook WiFi was aanwezig, wel niet zo'n sterk signaal. Ik miste wel een douche... Op onze kamer was enkel een bad.

We hebben heel erg genoten van ons verblijf hier. Uitstekend hotel met een paar werkpuntjes, maar dat zal overal zo zijn. ;-)

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
9 december 2014 beoordeeld

De ontvangst, opvang van auto en uitladen fietsen was bijzonder prettig. De kamer was aan de kleine kant , maar alles was er. De bedden waren prima We konden de auto bij het hotel parkeren zonder extra kosten. Ook fietsen konden er veilig worden gestald

• Verbleef: december 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western