FindHotel
Beoordeeld op 11 augustus 2021

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een bezoek aan enkele kerstmarkten in dit hotel geslapen. Bedden prima, ruimte kamer is wat beperkt, en de badkamer zeker, maar alles is schoon en netjes.
Lekker geslapen, prima douche en ontbijt is qua prijs kwaliteit verhouding goed. Alleen de koffie machine als laatste bij het ontbijtbuffet is lastig als het wat drukker is in de ontbijtzaal.
Personeel vriendelijk.

Laatste tip, er zit een goed Italiaans restaurant tegenover.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Prima prijs kwaliteit verhouding , goed ontbijtbuffet, WiFi goed, kamer schoon, parkeren tegen acceptabel tarief in parkeergarage. Goede ligging en rustige wijk en alles op loopafstand , personeel vriendelijk en meedenkend

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 4 december 2018

Het Ibis is een fijn en rustig gelegen hotel. Schone en nette kamers met helaas een kleine badkamer qua afmeting. Goed en uitgebreid ontbijt met goede koffie. Het hotel ligt op 750 meter vanaf het centrum en als je met de trein komt dan is het 1,2 km ongeveer 15-20 minuten lopen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 januari 2018

goede prijs/kwaliteit verhouding,de kamer is O.K.,de ontbijt is ook goed,de badkamer echt te klein, te weinig internationale tv kanalen,geen euronews,geen BBC,geen CNN ,geen Al-jazeera English,geen film kanalen ,geen video -muziek kanalen.
Als lid van Accor mocht Ik later uitchecken.

Datum van verblijf: december 2017