Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (593)
Beoordelingen filteren
593 resultaten
Waardering van reizigers
73
179
219
84
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
73
179
219
84
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 593 beoordelingen
Beoordeeld op 20 november 2015

Toen ik daar kwam bleek de voor auto's bereikbare ingang van het hotel niet aan de Godsberger Allee (zonder nummer) te liggen. Het was donker en regende, net op tijd een wegwijzer gezien die verwees naar de achterliggende straat...de Jean Monnetstraat! Vanaf de Godsberger Allee te bereiken via de Heinemannstrasse. Dat is nergens te vinden op de website van Maritim Bonn. Ergerlijk. De kamer op de 6de etage (606) was niet meer van de recentste. Bovendien is daar een aanhoudend brommend erg onaangenaam geluid van wellicht de airco op het dak. Ontbijt buffet was o.k., ouderwetse protserige inrichting, er is beters in Bonn!

  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Ludovic18
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Claudia S, Direktionssekretärin van Maritim Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,
Maritim Hotel Bonn

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 maart 2015 via mobiele applicatie

Kamers zijn niet modern, zo is er geen flat screen en oma's gordijnen. Diner, buffet vorm, daarentegen is goed. Ook het ontbijt was prima, veel keuze, vers en voldoende zitplek. Er zijn 2 barretjes, typische bar Stubbe. De bar ging open om 1800, bediening was op het gemakje. In- en uitchecken ging vlot, grote P onder het hotel.

Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
1  Bedank TravellerV72
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Claudia S, Direktionssekretärin van Maritim Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2015
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for your comment on www.tripadvisor.de and we are pleased that you enjoyed your stay in Maritim Hotel Bonn. Referring to your comment concerning the TV, we are happy to advise you that all rooms have a Flat screen TV.

We hope that we may welcome you soon again in Maritim Hotel Bonn.

Best regards

Silke Krämer
Deputy General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 november 2014

Laat me als eerste zeggen dat het personeel erg gastvrij en behulpzaam was - hier heb ik geen klachten over.

De hotelkamers waren echter extreem versleten - tapijten moesten nodig vervangen worden, erg oncomfortabele kussens en matrassen, oude CRT-TV. Als de kamers gerenoveerd zouden worden zou het veel aantrekkelijker zijn, maar ik zou hier niet opnieuw blijven tenzij het gerenoveerd wordt.

Bedank Craig R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Claudia S, Direktionssekretärin van Maritim Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we want to thank you for comment on www.tripadvisor.de. We are very happy to hear that you were satisfied with our staff.
Please be assured that we work on refurbishment constantly. Also the rooms will be respected in this project in the future.

Nevertheless we hope that we may welcome you once again in Maritim Hotel Bonn.

Best regards

Silke Krämer
Deputy General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Claudia S, Direktionsassistentin van Maritim Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Claudia S, Direktionsassistentin van Maritim Hotel Bonn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken