“Veel sterren, weinig straling”
Beoordeling van Kameha Grand

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Kameha Grand
Beoordeeld als nr. 5 van 79 hotels in Bonn
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eind april een nachtje gebivakkeerd in het Kameha te Bonn. Het is een vijf sterren hotel, maar haalt die verwachting bij mij niet. Het avondeten was prima, maar een ietwat rommelige bediening. De hotelkamers ruim, maar met keiharde matrassen. De schakelaars voor de verlichting in de kamer waren onbegrijpelijk qua bediening. Het ontbijtbuffet​ is zeer ruim opgezet, maar bijvoorbeeld de Franse kaas was overduidelijk te oud. De parkeergarage is ruim opgezet, maar je betaalt de hoofdprijs. Hetzelfde geldt voor het bestellen van een drankje aan de bar. Onbegrijpelijk hoge prijzen. Tenslotte was de bewegwijzering in het hotel bedroevend slecht. De gangen zijn rood gekleurd en daardoor is elke aanwijzing vrijwel onleesbaar.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

27 november 2016 beoordeeld

Bij het inchecken 1,5 uur wachten tot de kamer klaar is, is te lang. In de bar heb ik dan een glas Porto van 10 jaar genomen. Het glas was zo goed als leeg, enkel een kleine bodem gevuld en dit voor 12 euro. Ook het ontbijt was niet echt de moeite. De prijs zeker niet waard.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Satisfaction_Bonn, Leiter Gästebetreuung van Kameha Grand, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Dear Geoffrey V.,

thank you for your Feedback. As you can find in your Booking confirmation, we guarantee the room at 3 pm. You can book an ealry-CheckIn to move to you room before 3pm. Also you have the possibility to use the Quick CheckIn via the Kameha App.
If you have suggestions about the Breakfast, please send it directly to Isabelle.Konik@kamehagrand.com

Yours sincerely
Isabelle Konik
Guest Relation

25 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is gelegen buiten centrum Bonn in een wijk waar meerdere burelen gevestigd zijn. Parkeergelegenheid is geen probleem. Binnenkomen echter.... Ik moest wat geduld hebben want de draaideur ging zeer traag.
Het personeel aan de receptie was vriendelijk. Kamer en badkamer zijn ruim en proper.
De televisie werkte niet. Nadat ik de telefoon 15 keer liet overgaan, om dit probleem te melden, heb ik maar besloten er een TV loze avond van te maken.
De medewerkers zijn beleefd en gemaakt vriendelijk.
Andere hotels in de buurt zijn misschien niet zo FANCY maar je voelt er je wel meer thuis.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken

Dear Frank H.,

thank you for your Feedback. The Speed of the revolving Door has to be adapted to ALL Guests. If we have Guests who have a slower Speed (for example older / disabled people), we have to secure that they come into the House safely.
I´m happy that you liked the Room and staff.

We hope to have you back as Guest soon.
Yours sincerely
Isabelle Konik
Guest Relation

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van dit hotel is mooi. Aan rivier met gebied waar meerdere restaurants zijn gevestigd. Ik denk dat dit gebied vooral zakelijk interessant is. Het is wat verder verwijderd van het centrum van Bonn. Echter, het hotel heeft een goede bar, zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers en een humidor waar betere sigaren in liggen (met rookkamer). Kamers zijn ook mooi. Smaken verschillen natuurlijk maar de rood gekleurde gangen (waar kamers gevestigd zijn) vind ik spuuglelijk. Maar, het hotel is stijlvol en echt goed.

Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
27 juni 2016 beoordeeld

Echt heel mooi design interieur (misschien wel één van de mooiste ik gezien heb) Ook vriendelijk personeel. Mooie architectuur. Kamers zijn ook zeker in orde. Ook mooie ligging aan de Rijn.Er zijn ook minstens 3 verschillende restaurants in het hotel.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In de kerstvakantie een aantal dagen hier door gebracht. Beetje chique hotel. Je hebt eigenlijk geen gevoel hoe goed het hotel is, maar er zijn ook geen zaken die aan dit hotel niet goed te noemen zijn. Dus de kwaliteit valt eigenlijk niet echt op. Het is er gewoon! Sportzaal is heel goed ingericht, heerlijk ontbijtbuffet, met heerlijke vers gebakken omeletten. Kerstavond ook heel gezellig en lekker gegeten. Wel een beetje prijzig. Ook het parkeren (€ 25) is een beetje aan de dure kant, gezien de locatie. Is wat mij betreft biet echt nodig. Zeer vriendelijk personeel. Zeer gastvrij. Kamers zijn echt prima. Indeling van het hotel is niet echt heel praktisch, dus er moeten wel de nodige meters afgelegd worden.

Verbleef: December, 2015, reisde met familie
5 januari 2015 beoordeeld

Het is een modern, luxe hotel. De spa en het zwembad zijn top, alleen jammer dat het klein is in verhouding tot het hotel (de hete sauna zat erg vol).
Kamer is prachtig. We hadden een kamer aan de binnenkant, hierdoor is er geen raam dat je open kunt doen voor frisse lucht.
Ontbijt is heerlijk en compleet. Personeel vriendelijk en efficient.
Het ligt wat afgelegen, U-bahn is 10 minuten lopen. Je kunt een dagkaart kopen voor minder dan 9 euro.

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bonn bekeken
op 4.0 km afstand
Derag Livinghotel Kanzler
op 4.1 km afstand
Ringhotel Rheinhotel Dreesen
Prijzen weergeven

In Kameha Grand geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kameha Grand

Adres: Am Bonner Bogen 1, 53227 Bonn, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Bonn
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 zakenhotel in Bonn
Nr. 2 spahotel in Bonn
Nr. 4 romantisch hotel in Bonn
Nr. 4 luxe hotel in Bonn
Prijsklasse: € 121 - € 619 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Kameha Grand 5*
Aantal kamers: 254
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, TravelClick, Expedia, TripOnline SA, Booking.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Kameha Grand met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kameha Grand Hotel Bonn

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?