Vandaag geopend: 07:00 - 19:00

Roermond, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 488 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Bonn
vanaf US$ 1.226,64
vanaf US$ 213,43
vanaf US$ 613,32
Beoordeeld op 15 juli 2019

Wij bezochten Bonn in Juli 2019. De stad is echt de moeite waard om te bezoeken. Het is eigenlijk de kleine broer van Keulen, maar zeker gezellig en mooi.
De mooie Kathedraal wordt momenteel gerenoveerd en is daarom "ingepakt".
De omgeving is mooi om te shoppen, met gezellige pleintjes en winkelstraten.
Pluspunt is de Rijn. Zeker bezoeken.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi kerkje van binnen en van buiten. Bijzonder kleurgebruik op de zuilen en enorm veel natuurlijk daglicht zorgen ervoor dat deze kerk opvalt. Ook het moderne altaar valt op in dit mooie oude gebouw.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Tijdens onze cruise deze kathedraal willen bezoeken,maar zijn ze blijkbaar aan het renoveren,maaris aan de buitenzijde toch ook de moeite.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2017 via mobiele applicatie

Deze prachtige kerk is helaas voor twee jaar gesloten. Maar het blijft een prachtig gebouw. Ook ‘s avonds mooi aangelicht. Alleen de binnenplaats is open. Die is ook zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Zeer mooie kerk, leek me de moeite om ze te bezoeken. Ze was spijtig genoeg niet open op zondagvoormiddag. Enkel in de namiddag open op zondag. Mooi aan de buitenkant. Stond voor een deel in de stellingen omwille van renovatie die momenteel bezig is.

Datum van activiteit: augustus 2017