ZenHotels.com
Pol D
Oostende, België
Een hotel in de stad van Karel de Grote.
Beoordeling van Ibis Aachen Marschiertor
4,0 van 5 bollen9 mei 2016 beoordeeld
Ideaal om de stad te verkennen is het hotel gelegen aan een stadsader maar op een afstand waarbij er geen last is van het verkeer. Het personeel is veel-talig (Duits-Nederlands-Frans -Engels-...) beleefd en toegewijd.
Datum van verblijf: mei 2016Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Tripadvisor
Meer hotels in Aken bekijken
Beoordeeld op 3 februari 2016

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2016

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 23 december 2015

Goede ontvangst aan receptie. We stonden met de wagen op de openbare weg doordat er geen plaats meer was op de parking van het hotel. Goede ontvangst aan receptie. Propere kamer, verzorgd sanitair, leuk bed.
Enkel het ontwaken door de kraaien langs de straat zijde is niet leuk.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibis_Ac_Marschiertor, Het Team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2015

Beste nbskyp,

wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Aachen Marschiertor erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Het spijt ons te horen dat u so grof word gewekt; hiervoor willen wij u onze oprechte excuses aanbieden.
Gelieve bij een volgende reservering voor een kamer aan de achterkant (onder voorbehoud van beschikbaarheid) te vragen.

Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Beoordeeld op 18 december 2015

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2015

Beoordeeld op 15 december 2015

Kleine kamers en zeer kleine badkamer.
De bedden zijn boxsprings dus de slaapkwaliteit is zeer hoog enkel de kussens mochten steviger.
Het ontbijt is van een goed niveau.
De locatie is niet super maar ook niet rampzalig. Om de stad te bereiken moet je toch een kwartiertje stappen. In de nabijheid van het hotel zijn weinig restaurants.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2015

Beste Phil V,

wij stellen het erg op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen.
Het is altijd prettig om de reacties van onze gasten te mogen ontvangen.

Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst weer van dienst te zijn.

Beste groeten
Uw team
ibis Aachen Marschiertor

Beoordeeld op 29 oktober 2015

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibis_Ac_Marschiertor, Het team van Ibis Aachen Marschiertor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2015