Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een heel mooi groot museum

Beoordeeld op 4 juli 2019
Geertje B
Katwijk, Nederland
Leuke collectie voor een korte stop

Beoordeeld op 22 oktober 2018
566baukek
via mobiele applicatie
Lees alle 430 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Wolfsburg
vanaf US$ 17,01
Meer info
vanaf US$ 15,87
Meer info
Beoordeeld op 4 juli 2019

Een erg mooi opgezet Museum met ook andere merken auto,s en het was niet 1 groot gebouw maar meerdere en dat met heel mooi groen en water aan gelegde tuinen waar je ook heerlijk even kon uit rusten !

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Wolfsburg hoort zeker een korte stop bij het VW museum. Wij werden zeer vriendelijk welkom geheten. De medewerker sprak goed Engels en was belangstellend. Er staat een mooie collectie auto's. De presentatie is echter wel wat verouderd. Een refresh van de zaal zal de collectie absoluut beter uit de verf doen komen. Wij hebben hier ruim een uur ons uitstekend vermaakt!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het Volkswagen Museum wilde ik al jaren geleden eens heen, wij zijn met een volkswagen opgegroeid en mijn vrouw is er bij wijze van spreken in geboren, het is een leuk Museum met mooie aparte volkswagens er tussen, een echte Volkswagen rijder moet er echt een keer geweest zijn.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles is alleen in het Duits als je binnen kom, uit eindelijk na wat vragen krijg je een Engelse plattengrond. Ik denk voor kinderen leuk, voor volwassen viel het ons erg tegen. Had liever iets van fabriek gezien of echt van de historie. Ook mag het buiten duidelijker aangegeven worden waar je heen moet. Ook in het Engels!!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 15 december 2017 via mobiele applicatie

Leuke tijdreis door de modellen geschiedenis. Ruim, duidelijke route, gewoon leuk! Personeel zeer vriendelijk

Datum van activiteit: december 2017