Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Aanbevolen op hygiëne. Nette kamers, strak ingericht. Hele kleine badkamer en weinig ruimte in de kamer.
Ontbijt was super en ligging gaat. Metro of auto ben je in 15 minuutjes in de stad. Helaas geen avond eten beschikbaar. Veel en goede parkeergelegenheid.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Stanislav M, Front Office van Premiere Classe Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2016

Dear Mr. Melvin

Thank you for your kind comment. We are happy to read that you enjoyed your stay and the breakfast in our Hotel and liked the location of our Hotel.

We are sorry that we couldnt offer you dinner at the Hotel, but there are very nice Restaurants in 4 km Radius of our Hotel in which we have our own Recommendations too.

We hope that we can welcome you again some time in our Hotel.

Team Premiere Classe Hannover

Beoordeeld op 22 maart 2016 via mobiele applicatie

Een perfect hotel voor als je op doorreis bent of een weekend Hannover wilt. Buiten de milieu zone dus geen groene sticker nodig. Personeel spreekt amper andere talen dan Duits. Het ontbijt viel wat tegen voor 8,30. Kamers daar in tegen zijn zeer goed. Het uitzicht is naar verwachting (snelweg of Burgerking) al met al voor +-45 euro per nacht goed te doen.

Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 6 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 1 nacht op doorreis naar Berlijn. Ideaal gelegen naast de snelweg. Zeer vriendelijk personeel. De kamer was heel netjes, mijn partner vond het bed iets te hard maar dat is persoonlijk. Er is moeite gedaan om de kleine oppervlakte zo functioneel en modern mogelijk in te richten. Het ontbijt kost €7.5 en biedt vrij verse fruitsla, veel keuze aan beleg en lekkere broodjes. Ik vind dat je hier veel waar voor weinig geld krijgt en zou hier zeker terug komen. Op doorreis.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 mei 2015 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Berlijn een tussenstop gemaakt in Hannover. Een overnachting geboekt bij Motel One. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Tram 3 stopt om de hoek en met 10 minuten ben je op het station, in het centrum. De kamer was niet groot, maar wel heel schoon en het leek wel recentelijk gerenoveerd. WiFi werkte prima. Wel jammer dat om 7 uur iemand besloot een bladblazer te gaan gebruiken. Verder een prima verblijf op doorreis!!

Verbleef: mei 2015
Beoordeeld op 3 augustus 2012

We hebben hier begin juli overnacht op doorreis naar Scandinavië samen met onze twee katten en waren aangenaam verrast door het comfort van dit hotel. De ligging is ideaal ten opzichte van de autosnelweg. We hebben 's avonds iets gegeten in de vlakbij gelegen Burger King, maar iets verder zijn ook andere restaurants. Als je iets wil drinken in het hotel, is de service zeer professioneel. Er bestaat ook de mogelijkheid om iets kleins te eten in het hotel zelf. De nabijheid van de snelweg was niet storend.
Enige minpuntje: De douchecabine was niet zo praktisch en de afvoer van de douche was verstopt. Voor het overige was er niets op de hygiëne aan te merken.

Kamertip: Kamers aan de kant van de autokeuring zijn rustiger.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met een partner