Beoordeeld op 15 juni 2017

Goed hotel, zeer goed gelegen voor een bezoek aan de oude stad. Zeer vriendelijk personeel. Problemen worden direct opgelost. Bv. onze minibar was defect en na melding werd deze binnen het uur door een nieuwe vervangen. Zeer goed ontbijt. Zeer goede bedden. Goede parkinggarage. Een aanrader.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
H0S8PB, Front Office Manager van Mercure Hotel Hannover City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Dear ronny704,

thank you for your recents stay and kind feedback. We appreciate your comments and are glad that we met your expectations. We look forward welcoming you back.

Beoordeeld op 21 mei 2017

Heerlijke tijd in de stad Hannover. De auto veilig in de parkeergarage. Ligging is prima, je loopt zo de altstad in maar ook de metro is op loopafstand. Ontbijt is wel ok, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is maar 1 kleine lift, als er een grote groep is kan het lang duren eer je dan mee kan. Was voor ons geen probleem wij konden de trap nemen, maar als je afhankelijk bent van de lift bleek het een probleem te zijn.
Wij zouden zo weer terug gaan.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
H0S8PB, Leiter Front Office van Mercure Hotel Hannover City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Dear Jolanda N,

thank you very much for sharing your review on Tripadvisor. We appreciate your feedback and are glad that you felt comfortable during your stay.

we hope to welcome you back soon.

Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Al jaren kom ik graag in dit hotel als ik in Hannover moet zijn. Een ideale centrale ligging, prima kamers die goed zijn ingericht, schoon en comfortabel. Een prima ontbijtbuffet, prima menu kaart en een gezellige bar met een ruime keuze aan dranken. Maar het grootste pluspunt is wat mij betreft het personeel. Vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk.
Ga zo door mensen. De volgende keer als ik weer in Hannover moet zijn kom ik weer bij jullie logeren.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
H0S8PB, Manager van Mercure Hotel Hannover City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear Pedro K,

We very much appreciate your comments on Tripadvisor regarding your stay at the Mercure Hotel Hannover City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

With best regards

Ulrich Heim
General Manager

Beoordeeld op 23 mei 2016

Voor het eerst sinds een heel aantal jaren was ik weer terug in dit hotel. Ik kon mijn ogen niet geloven. Wat is dit mooi gerenoveerd! Zowel de centrale ruimtes als de hotelkamers zijn helemaal bijdetijds. Ook onze 'Standaard' kamer zag er prima uit. Ook de badkamer was prima!
Ook het ontbijt is heel goed verzorgd.

Kamertip: De geluidsisolatie in de kamers is prima. Dus het maakt niet echt veel uit waar je zit.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
H0S8PB, Front Office Manager van Mercure Hotel Hannover City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Dear Erna K.,

Thank you very much for your positive feedback concerning your stay with us. We are glad that you still like our hotel after renovation. Please come back soon so we can make it another comfortable stay for you!

Beoordeeld op 9 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel makkelijk te vinden. Eigen parkeergarage.
Hotelkamer goed. Niet al te groot. Douche was heerlijk.
Bedden goed.
Hotel ligt recht tegenover een parkje.
Binnenstad op 200 meter afstand.
Ontbijt niet gedaan. €16 p.p prijzig per dag.
Hotel aan te bevelen.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
H0S8PB, Manager van Mercure Hotel Hannover City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Dear pierreDoetinchem,

thank you for your stay at the Mercure Hotel Hannover City and for sharing your feedback on Tripadvisor. We are glad that you had a pleasant time and recommend the hotel.

We hope to welcome you back in the future.

Ulrich Heim
General Manager