Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig, goed gelegen hotel, en zeer vriendelijk personeel. Zalig grote kamer en geweldige badkamer, echt top. Pareltje in dit hotel was duidelijk het ontbijt, werkelijk ongelooflijk, zeer verzorgd, erg uitgebreid en een gevarieerde buffet. Wij gaan zeker terug!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 april 2017

Vlakbij Hauptbahnhof, naast een grote winkelgalerie. Aardige ontvangst. Bijzonder: wanneer je afziet van een kamer-schoonmaak bij een meerdaags verblijf krijg je korting in het restaurant. Het is een keuze. Vrij grote kamer. Prima WiFi, maar alleen voor twee apparaten, voor een derde moet je bij betalen. Dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Binnen 4 minuten sta je in het winkelcentrum, heerlijk centraal dus. Hotel heeft een fantastische cocktailkaart, het bijbehorende restaurant kun je heerlijk dineren! Bedden zijn goed en hotel is goed onderhouden.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2016

Schitterend hotel dat alle lof verdient. Personeel steeds paraat om je te helpen, een heel lekker ontbijt met behulpzaam personeel en een mooie inrichting. Is zeker een topper en ik zou direct opnieuw voor dit hotel kiezen!

Kamertip: Ik denk dat je hier altijd prima slaapt!
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 juni 2016

Goed en degelijk hotel in het centrum van Hannover. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Gezellige en schone kamers met een goed bed.
Het ontbijtbuffet is gewoon goed. Parkeer gelegenheid kan ik helaas niets over zeggen.

Datum van verblijf: juli 2015