Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (506)
Beoordelingen filteren
506 resultaten
Waardering van reizigers
211
202
72
14
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
211
202
72
14
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 506 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juni 2017

Geweldig hotel, centraal gelegen, vlakbij het treinstation en het centrum,
en toch een vrij rustige buurt.
Het hotel is groter dan het lijkt; een heel huizenblok. Ruime parkeergarage op de eerste en tweede verdieping. Parkeren is wel duur, maar heel goed beveiligd.
Het personeel is erg vriendelijk, en wil je met alles helpen.
Inchecken en uitchecken ging snel
Nette ruime kamer, in modern design, goede bedden, goede kussens,
en zeer schoon en goed bijgehouden (compliment voor de huishouding).
De badkamer was aan de kleine kant, maar wel van alle gemakken voorzien.

Het ontbijt lijkt duur, maar is erg uitgebreid, Prosecco, Muesli, vlees, vis, eieren.
De keuken is open. Met een zeer vriendelijke kok. De vrouwelijke kok kwam ons adviseren, wat ze voor ons klaar kon maken. Voor onze zoon maakte ze vers gemaakte wafels. Super. Nogmaals dank!
Er waren wel 10 soorten worst en paté, en hier hebben we de lekkerste verse smeerworst ooit gegeten. Fantastisch.

Een paar minpuntjes:
- De bar serveert geen pinda's of borrelhapjes.
- De tweede avond stond de TV hard aan, met een Duitse sportzender.
We gingen daarom wat verder weg zitten, maar werden daar niet bediend.
Naast ons zaten mensen met hetzelfde probleem.
We zijn zonder iets te bestellen maar vertrokken.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Kees C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorothea R, Assistant to General Manager van Crowne Plaza Hotel Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017
Google-vertaling

Dear Kees C,
"heel hartelijk bedankt" for choosing the Crowne Plaza Hannover when travelling in Germany. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and especially appreciated the overall service provided by our staff in Housekeeping and Breakfast service. With this in mind, we are very sorry that you were disappointed by the servcie provided by our bar staff. Please be assured that this does not reflect our high standard of service. We thank you for bringing this to our attention and will take the necessary steps to avoid situations like that in the future.
Thanks again for ahring your feedback.
Sincerely yours,
Dorothea Rosilius
Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Vriendelijk personeel. Grote kamers. Ondanks dat het hotel geen recent gebouw is is het toch nog luxueus. Vooral de bistro is ook echt een meerwaarde. Je kan er 's avonds echt goed eten zonder het hotel te moeten verlaten. Aanrader als zakenhotel.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
Bedank RoelandV78
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorothea R, Assistant to General Manager van Crowne Plaza Hotel Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2017
Google-vertaling

Dear Roeland V,
Dank je wel!
Thanks for choosing the Crowne Plaza Hannover when travelling on business in Germany. It's great to hear that you enjoyed the spacious room and the friendly service as much as the quality of our restaurant Bistro Schweizerhof.
Thanks for your feedback and the recommendation - we look forward to welcoming you again.
Sincerely yours,
Dorothea Rosilius
Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2016

Ik reis regelmatig maar heb nog nooit meegemaakt dat je moest betalen om voor 15:00 uur in te checken. En dan ook nog 40 Euro!! Toen ik wilde inchecken was het 12:00 en waren er al kamers klaar want kreeg mijn sleutel direct maar alsnog moest ik 40 Euro betalen om mijn bagage te kunnen neerzetten en mij even te kunnen opfrissen. Daarnaast rekent het hotel 20 Euro voor het ontbijt wat vrij hoog is voor wat je ervoor krijgt. De kamers zijn groot maar outdated. Locatie is goed ten opzichte van het treinstation.

  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Natoes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorothea R, Assistant to General Manager van Crowne Plaza Hotel Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016
Google-vertaling


Dear Natoes,
Thank you for sharing your opinion with other travelers on tripadvisor. We appreciate your feedback.

The official check-in time at our hotel is 3:00 pm. Guests arriving early are welcome to deposit their baggage with us and return later for their check-in. An early check-in is available for a nominal fee for those guests who wish to use their room prior to our check-in time.

We are very sorry this policy had such a big impact on your overall impression of our hotel.

Sincerely yours,
Dorothea Rosilius
Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel is een aanrader. Het is er schoon, het ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk. De stad is op loopafstand en ook de kamer was ruim & van alle gemakken voorzien. De bedden zijn ruim en op het moment van mijn verblijf redelijk nieuw. Top!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Bedank Maarten K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorothea R, Assistant to General Manager van Crowne Plaza Hotel Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016
Google-vertaling


Dear Maarten K,
Dank je wel!
Thanks a lot for this fantastic review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay at the Crowne Plaza Hannover so much that you awarded us 5 stars.
Thanks for the recommendation and hoping to welcome you again soon.
Tot ziens,
Dorothea Rosilius
Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2016

Kamers waren relatief klein, ik had een eenpersoonsbed wat zijn beste tijd had gehad. De kamers waren wel schoon en op personeel of ontbijt was ook niets aan te merken. Wel een hotel wat zijn beste tijd heeft gehad.

Bezocht met een aantal collega's tijdens een conferentie. Ik weet niet wat de prijzen normaal zijn, maar in ons geval belachelijk hoog voor wat we kregen, maar had waarschijnlijk te maken met de grote conferentie die in de buurt was.

  • Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Wessel V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dorothea R, Assistant to General Manager van Crowne Plaza Hotel Hannover, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2016
Google-vertaling

Dear Wessel V,
Bedankt voor uw bezoek aan het Crowne Plaza Hannover.
We appreciate your open words on your stay with us during the world's largest computer fair. Yes, our hotel is not new. We have been working on a continous renovation project in several stages with more than half of our 200 rooms already refurbished and are currently planning the next step in our renovation project.
We look forward to welcoming you the next time you'llbe travelling in the area.
Sincerely yours,
Dorothea Rosilius
Assistant to General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken