Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (124)
Beoordelingen filteren
124 resultaten
Waardering van reizigers
46
52
19
5
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
46
52
19
5
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 124 beoordelingen
4 november 2016 beoordeeld

We waren hier middels een aanbieding, de werkelijke prijs zou ik nooit betalen voor dit hotel. De ontvangst was wat koel, niet uitnodigend, niet vriendelijk. De kamer was prima, schoon, redelijk nieuw alleen was de douchecabine erg klein. Bij de aanbieding hoorde een voorgerecht en een hoofdgerecht en die waren prima. Pas op, de meeste wijnen van de kaart zijn erg zoet. Ook het ontbijt was goed. Bediening van het restaurant was vriendelijk, jonge mensen. Parkeren was gratis. De ligging van het hotel is prima, heel centraal zoals de naam al zegt. Het hotel was goed voor de aanbieding, met afrekenen stond ik naast mensen die de volle prijs moesten betalen en die waren minder tevreden en dat begrijp ik helemaal.

Er was één ding wat we werkelijk absurd vonden en dat betreft internet. Heel vaak hebben hotel tegenwoordig wifi. In het enkele geval dat dit niet zo is betaal je een kleine vergoeding. Hotel Central vraagt 5 Euro voor een half uur internet, volslagen absurd en niet meer van deze tijd. Ook in de openbare ruimtes van het hotel is er geen wifi, onbegrijpelijk.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Marion vd S v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 november 2016
Google-vertaling

Dear Marion vd S v,

first of all we want to make clear, that we absolutely trust in reviews of our guests. We do this, because we trust in quality and we always look for new ways and input to become even more better every single day.

Due to your comment is quite unusual, we like to clear the situation with you as follows:
We want you to know, that we have some difficulties with your uncommon feedback. First thing is, that you believe, you can interpret what other guests think. This is very dangerous and not your responsibility or even your permission, when YOU give YOUR feedback. We ask you to stop this immediately. Why? What if you're german skills are not very good? What if there was some complete different matter in that special situation you randomly showed up? What if the mentioned guest smoked on his non-smoking room? Even you have to see, that you only can be wrong with your statement about other peoples feelings, when you not even have facts about the situation. So stop it!

After this point, it's not necessary at all to comment your feedback in other details. You are wrong in other points as well. Fact is, WiFi is available everywhere. Even on the corridors. Your room was not "just okay". This is not possible, due to the room is totally new and offers a lot of luxury. Ans the wines in the restaurant are ranging from dry until sweet. Also this solution was just a question away for you...

As you can see very clear, sometimes in life things just don't match. In your case, this is okay for us. This never happens before, but now we have to state: please don’t come back again.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 augustus 2016 beoordeeld

hotel geboekt via een aanbieding in de krant, kregen een kamer in de dependance,er
was geen airco dus bloedheet,hadden half pension maar wat er opgediend werd was
minder( lever wel kwaliteit ook als het een aanbieding is )niet iedereeen in de bediening
was even vriendelijk ,ontbijt was uitstekend

  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Johan B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016
Google-vertaling

Dear tuinbeeld,

thank you for the time, you spent to create your review. Due to the fact, that we are always willing to increase our level every day, we need reviews and of course we respect your review. But there are some points, we have to pick-up now.

First of all, you booked low-cost package. There are very clear informations in advance, what's inside and what's not. Air-Condition was not included and you did know that when you choose the (low-cost) offer. Furthermore, we are always very dedicated to make our guests feel like home. Or even better! So if we did knew that you prefer another room, why didn't you let us know while you are in the hotel? How can we help you after you leave? That’s a pitty, isnt’t it?

Anyway, if you should visit Rüdesheim again, please let us now. Really! We are highly interested, to be your hosts again and to get the chance, to make you feel like home this time.

Your team of Hotel Central

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juli 2016 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rudesheim. Wij zijn hier terecht gekomen via een speciale aanbieding. Zonder deze aanbieding zou ik dit niet boeken in verband met de prijs per nacht/per persoon. We hadden half pension. Een half pension betekent voor mij een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. Hier was dat niet zo. Een voorgerecht of een dessert moest je er bij kopen. €6,50 voor een klein kopje soep. Jammer dat daar op bezuinigd wordt. Gratis parkeren kan wel, maar vol is vol. Betaald parkeren is geen probleem.

Niet alles is negatief. Het hotel is verder prima, daar valt niets van te zeggen. Prima kamers, goed ontbijt en prima dinner. Het ligt in een gezellig plaatsje met mooie omgeving. Erg mooi om te gaan wandelen. ook een boottocht is een aanrader. Je kunt met de kabelbaan omhoog en vandaaruit weer verder wandelen naar Assmannhausen en met boot weer terug naar Rudesheim.

Kamertip: "Die Zimmer an der Südseite sind ruhiger"
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Bram v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016


Hallo Bram v,
Allereerst dank u voor uw positieve feedback en 4 van de 5 punten. Wij waarderen uw stem. Echter, voor de volledigheid, moeten we erop wijzen dat je een zeer goede aanbieding hadden geboekt. Dit omvat natuurlijk de extra service, je had geboekt. Niet meer en niet minder. Dit komt overeen met de internationale standaard. A "meer" performance is natuurlijk mogelijk en inderdaad aangeboden.

Om u te overtuigen van onze vaste diensten, bezoekt u onze hotel weer. Maar dan, niet-promotionele vooraf nauwkeurig omschreven prestaties.

Wij verheugen ons op uw bezoek en zijn blij om terug te zijn voor jou.
Oprecht
Uw team van Ringhotel Central

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt voor een weekend. Het ligt in het centrum van de stad maar het is een rustig deel. Het is een groot traditioneel hotel met twee locaties. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn verschillende type kamers. Wij hadden een comfortabele kamer met nette badkamer. Prima ontbijt en het diner is ook heerlijk. Van hier uit kun je verschillende dagtochtjes ondernemen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Bedank HvM155
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Geachte gebruiker HvM155,

heel erg bedankt voor de positieve recensie in TripAdvisor.

Leuk dat je zo goed vond in het Central Hotel heeft gegeven. En ja, dat Central Hotel is gelegen in de romantische oude binnenstad van Rüdesheim. We zijn bijzonder verheugd dat ons team merkte zo positief. Behulpzaamheid en gastvrijheid zijn erg belangrijk voor ons bij het Central Hotel.

Mocht u weer Rüdesheim een bezoek brengen, laat het ons weten. We zijn dan weer blij voor je.

Groeten uit Rüdesheim
Uw team van Ringhotel Central

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juli 2016 beoordeeld

Wij kregen een kamer in de dependance in de aangrenzende zijstraat. Wel zonder lift dus hou daar rekening mee als u slecht ter been bent. Nette sobere kamer met wel een krappe badkamer, waar alles net in past. In hotel zelf stond het diner klaar dat bij ons halfpension hoorde. Twee gangen die ons goed smaakte, maar geen keuze. Er wordt wel rekening gehouden met een dieet, als dat vooraf wordt aangegeven. En dan het ontbijt buffet, met een erg ruime keuze zodat er voor iedereen wat wils is.

Kamertip: Bent u slecht ter been, geef dat bij de reservering door. In het bijgebouw is geen lift!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Rien v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

Hartelijk dank voor uw grote beoordeling! We zijn erg tevreden over hun positieve woorden en de beschrijving van hun indrukken.

Wanneer u Rüdesheim opnieuw bezoeken, laat het ons weten. We zijn blij om weer uw gastheer voor lichaam en geest.

Met vriendelijke groet van Rüdesheim
Uw team van Ringhotel Central

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken