26 juli 2016 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rudesheim. Wij zijn hier terecht gekomen via een speciale aanbieding. Zonder deze aanbieding zou ik dit niet boeken in verband met de prijs per nacht/per persoon. We hadden half pension. Een half pension betekent voor mij een voorgerecht, een hoofdgerecht en een dessert. Hier was dat niet zo. Een voorgerecht of een dessert moest je er bij kopen. €6,50 voor een klein kopje soep. Jammer dat daar op bezuinigd wordt. Gratis parkeren kan wel, maar vol is vol. Betaald parkeren is geen probleem.

Niet alles is negatief. Het hotel is verder prima, daar valt niets van te zeggen. Prima kamers, goed ontbijt en prima dinner. Het ligt in een gezellig plaatsje met mooie omgeving. Erg mooi om te gaan wandelen. ook een boottocht is een aanrader. Je kunt met de kabelbaan omhoog en vandaaruit weer verder wandelen naar Assmannhausen en met boot weer terug naar Rudesheim.

Kamertip: "Die Zimmer an der Südseite sind ruhiger"
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Hallo Bram v,
Allereerst dank u voor uw positieve feedback en 4 van de 5 punten. Wij waarderen uw stem. Echter, voor de volledigheid, moeten we erop wijzen dat je een zeer goede aanbieding hadden geboekt. Dit omvat natuurlijk de extra service, je had geboekt. Niet meer en niet minder. Dit komt overeen met de internationale standaard. A "meer" performance is natuurlijk mogelijk en inderdaad aangeboden.

Om u te overtuigen van onze vaste diensten, bezoekt u onze hotel weer. Maar dan, niet-promotionele vooraf nauwkeurig omschreven prestaties.

Wij verheugen ons op uw bezoek en zijn blij om terug te zijn voor jou.
Oprecht

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel geboekt voor een weekend. Het ligt in het centrum van de stad maar het is een rustig deel. Het is een groot traditioneel hotel met twee locaties. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn verschillende type kamers. Wij hadden een comfortabele kamer met nette badkamer. Prima ontbijt en het diner is ook heerlijk. Van hier uit kun je verschillende dagtochtjes ondernemen.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Geachte gebruiker HvM155,

heel erg bedankt voor de positieve recensie in TripAdvisor.

Leuk dat je zo goed vond in het Central Hotel heeft gegeven. En ja, dat Central Hotel is gelegen in de romantische oude binnenstad van Rüdesheim. We zijn bijzonder verheugd dat ons team merkte zo positief. Behulpzaamheid en gastvrijheid zijn erg belangrijk voor ons bij het Central Hotel.

Mocht u weer Rüdesheim een bezoek brengen, laat het ons weten. We zijn dan weer blij voor je.

Groeten uit Rüdesheim

5 juli 2016 beoordeeld

Wij kregen een kamer in de dependance in de aangrenzende zijstraat. Wel zonder lift dus hou daar rekening mee als u slecht ter been bent. Nette sobere kamer met wel een krappe badkamer, waar alles net in past. In hotel zelf stond het diner klaar dat bij ons halfpension hoorde. Twee gangen die ons goed smaakte, maar geen keuze. Er wordt wel rekening gehouden met een dieet, als dat vooraf wordt aangegeven. En dan het ontbijt buffet, met een erg ruime keuze zodat er voor iedereen wat wils is.

Kamertip: Bent u slecht ter been, geef dat bij de reservering door. In het bijgebouw is geen lift!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

Hartelijk dank voor uw grote beoordeling! We zijn erg tevreden over hun positieve woorden en de beschrijving van hun indrukken.

Wanneer u Rüdesheim opnieuw bezoeken, laat het ons weten. We zijn blij om weer uw gastheer voor lichaam en geest.

Met vriendelijke groet van Rüdesheim

1 mei 2016 beoordeeld

aangenaam verrast door dit hotel. Ziet er van buiten heel pittoresk uit. Echt Duits. Wel wat kleine kamers maar alles erop en eraan. Goeie ligging, centraal in het dorpje Rudesheim. Zowel het ontbijt als het diner was inbegrepen. Beide waren goed. Het diner bestond op de eerste avond uit vis. Daar houd ik niet van, er werd moeiteloos omgeschakeld naar iets anders. Fijne dagen gehad.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Dear Franny D,

thank you very much for excellent review. We are pleased to catch up your positive impressions.

In our hotel name, it says: Central. This is where we are located. In the very heart of the historic city of Rüdesheim. And yes, it is poetic, picturesque and somehow "german" ;-)

If you should ever visit our beautiful city of Rüdesheim or the Rheingau-Region, please give us a call or send us an email. We love to be your hosts again.

With best regards from Rüdesheim
Your Team of Ringhotel Central

26 maart 2016 beoordeeld

zeer mooi hotel midden in het centrum . Was ondergrondse parking voorzien voor de gasten . Het eten was er zeer lekker . We hadden er half pension . Het personeel was ook zeer behulpzaam . Zeker aan te raden voor kort of lang verblijf , daar ge vanuit het hotel vele mooie bezienswaardigheden te voet kunt bezoeken .

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
famstie, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Dear Louis V,

veel dank voor de goede beoordeling en uw positieve beschrijving!

Ons hele team is erg blij. Mocht u Rüdesheim opnieuw bezoeken, we zijn hier om u te dienen. Dan zijn wij op zoek.

Oprecht het team van de Ringhotel Central Rüdesheim