TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Ik ben hier voor 1 overnachting geweest tijdens de terugreis van mijn vakantie. Prima hotel voor een niet al te dure prijs. Fijn dat je in de hotelkamer gebruik kunt maken van Apple TV of Chromecast.

Helaas vond ik het restaurant wel wat tegenvallen. Eten was prima, maar 1 van de serveersters kwam erg onattent over en leek absoluut niet gemotiveerd. Gelukkig waren de andere serveersters en medewerkers wel hartelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
PI_Frankfurt, Guest Relations Manager van Park Inn by Radisson Frankfurt Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear SjoerdKam,

Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back soon!

Best regards,

Frans Sembiring
Front Office Junior Service Manager

Beoordeeld op 16 juli 2018 via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen omdat we een goede aanbieding konden krijgen. Een nachtje slapen, auto parkeren en shuttle naar de luchthaven voor de prijs van een hotelovernachting; goede deal dus. Kamer was groot genoeg, over het algemeen schoon en niet gehorig. Onder het bed wordt niet schoongemaakt en ook de badkamer kan nog wat aandacht gebruiken (haren van vorige gasten en vieze kitranden). Ik heb goed kunnen slapen en geen vliegtuigen gehoord. De badkamer is wat klein. Douchegel was bijna op en niet goed nagekeken. Aardige dames bij de receptie, shuttle prima op tijd. Ons hoor je dus niet klagen, uiteraard wel een paar verbeterpunten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

Voor een nachtje geboekt in verband met een tweedaags event bij het dell Solutions center. Ondanks de ligging bij het vliegveld goed te bereiken en makkelijk parkeren. De kamer was prima. Een fatsoenlijk bed en een goede douche. Het ontbijt is niet overdadig maar iedereen kan er prima iets van zijn gading vinden.

Betalen aan de Bar kan alleen met cash. Voor een Hotel bij zo'n vliegveld niet echt handig. Daarnaast is pinnen met of creditcard schijnbaar problematisch. Mijn credit card was niet te gebruiken, Pinnen werkte wel. Alleen de koppeling tussen pin en administratie niet. Het gevolg discussie over het wel of niet betaald zijn van de rekening.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 februari 2018

Enorm verrassend en heerlijk ontbijt!
Het bed lag heerlijk. Heeft een badkamer met een fijne douch (ipv zo'n onhandig bad).
Enige jammere vond ik het ontbreken van roomservice voor het dinner, ik had van Radisson Blu verwacht dat dat er wel zou zijn.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 6 november 2017

Goede hotel dicht bij de luchthaven. makkelijk te bereiken, ook met de auto. De kamers zijn goed geisoleerd. je hoort niks van de luchthaven. perfect. degelijke kamers, goede TV en lekker bed.

De bar en restaurant is eenvoudig. Ontbijt kan wat beter, maar alle basis zaken zijn er.

Ik had een klein probleem in de kamer, netjes gemeld en dit werd meteen opgepakt. erg goed.

Datum van verblijf: november 2017