Beoordeeld op 1 mei 2018

Prachtig hotel met ruime kamers en heerlijke bedden. Mooi uitzicht over het water en een mooie rooftop bar tot in e vroege uurtjes. Ontbijt is prima maar het is wel erg druk en krapjes.
Aanrader voor zakelijk bezoek of (luxe) city trip

Kamertip: Hoekkamers met aan twee kanten glas
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 december 2017 via mobiele applicatie

En wat een uitzicht. Mijn kamer was gelegen op de 16de verdieping en bood een mooi zicht op de Elbe en Hamburg. Verder had de kamer een ruime badkamer en een goede WiFi verbinding. Het ontbijt was extra te betalen, maar zeer uitgebreid. Tot slot is er ook nog een schitterende bar op de 20ste verdieping. Een aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig hotel met een goed (vis)restaurant, leuke bar en natuurlijk met de 20-up bar. Keurig nette kamers met even net & vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt! Niet onbelangrijk; een ruime en veilige parkeergarage.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Onze hoekkamer op de vijfde verdieping had via een enorme glazen pui aan twee zijden uitzicht over Hamburg. Nadeel van al dit glas is dat als de zon schijnt de kamer erg warm wordt. En 's nachts moeilijk donker te krijgen is ondanks de verduisteringsgordijnen. Bed en douche waren prima. Locatie ook. Verder is het niet een heel bijzonder hotel, behalve dan de prijs. Die is fors. De skybar op de 20ste verdieping heeft een fantastisch uitzicht op de haven.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Super hotel. Kamers zeer ruim goed en prima bed. Top is natuurlijk de sky bar!! Helemaal geweldig. Goede sfeer top uitzicht en goede cocktails. Restaurant is goed maar in de omgeving zijn ook heel veel andere mogelijkheden

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Jana W, Guest Relations van Empire Riverside Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2017

Dear "marcelvanbrakel",

Thanks for sharing your honest impressions to us. We are happy to read that you had a great stay at the Empire Riverside Hotel and enjoyed the atmosphere as well.

Our 20up Bar is very popular and especially at the weekends many people like to visit it. We would be very happy to welcome you one day again in the Empire Riverside Hotel.

Kind regards
Jana W. - Guest Relations -