“Prachtige tour”

US$ 12,44*
Vanaf
Hamburg Card
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een Engelse rondtour genomen van 45 min. voor 4 euro per persoon.

De riimten van het raadhuis zijn in het dagelijks bestuur gewoon in gebruik. De andere (vrije) ruimten kunnen dan gewoon worden bezichtigd. In de vakantieperioden is het stiller en dus zijn er meer ruimten om te zien. Wij hadden het geluk alle ruimte te bezichtigen.

Het zijn echt prachtige ruimten om te zien en de geschiedenis ervan wordt goed en duidelijk uitgelegd door de gids. Als je hier in de buurt bent en je hebt nog 4 euro over dan zou ik echt even naar binnen gaan. Echt de moeite waard.

10 augustus 2017 beoordeeld

Gebouw is de moeite waard om te zien, ook de binnenplaats. Je loopt er zo doorheen. In een kwartiertje is het te bekijken. Centraal gelegen.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen te bezoeken met rondleiding. Aan te bevelen. Mooie zalen, veel historie. Daarna koffie drinken aan de Alster met uitzicht op het Rathaus plein.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de fiets er langs en even naar binnen is de moeite waard. Een tentoonstelling onverwacht de locale vrijwillige brandweer hebben we er bij gekregen. Binnen is er ook een goede uitleg over de politiek van een deelstaat. Mooi restaurant aanwezig in de kelder.

Bekijk meer beoordelingen
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zal elke dag wel een huwelijksplechtigheid zijn, zo ook tijdens ons bezoek. Druk, veel toeristen, schitterende fontein!

Reizigers die Town Hall bekeken, bekeken ook

In Town Hall geweest? Deel je ervaringen!