Robin and the Tourguides - Hamburg Free Walking Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 131 Tours in Hamburg
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
20 augustus 2017 beoordeeld

Leuke ervaring met een zeer gepassioneerde gids. Omdat ons Duits goed genoeg is, hebben we de Duitstalige tour gekozen, onder leiding van gids Tilman, een gids met veel humor die tussen het vertellen door ook graag het gesprek aangaat met de groep.

De tour leidde ons langs het havengebied en door het oude centrum, waarbij ook veel persoonlijke anekdotes van de gids de revue passeerden. De tours zijn niet gratis, zoals de titel doet vermoeden, maar men geeft wat hij de tour waard vindt. Een prima concept, wat mij betreft.

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De free walking tours zijn een geweldig initiatief. Het concept is dat iedereen ongeacht je beurs moet kunnen genieten van de stad en de tour. Achteraf beoordeel je wat je de tour waard vindt en betaal je wat jij kan/wilt missen. Onze tour werd begeleid door Brent. Een Amerikaan die al ruim 20 jaar in Hamburg woont. Vol passie heeft hij ons veel van St. Pauli en de haven laten zien. En natuurlijk de verhalen en de plekjes van de tijd van de Beatles in Hamburg. Leuke verhalen met stukjes historie en leuke anekdotes. Een aanrader als je in Hamburg bent en wat meer van de stad wilt zien en horen. ' s Ochtends en 's middags zijn er verschillende tours (in Duits, Engels en Spaans) die vertrekken bij de Landungsbrucken.

6 februari 2017 beoordeeld

Enthousiaste gids (Brent), die echt alles wist wat er te weten valt over Hamburg. Veel geleerd, leuke wandeling gehad, inclusief geweldig toneelstukje op het einde.

30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke ervaring met leuke gidsen, de haven hebben we gedaan met gids Brent en de city met Bertham. Beide compleet verschillend en erg leuk. Veel geleerd over de stad en mooie dingen gezien. Zeker een aanrader voor een ieder die meer wil weten over de stad.

Bekijk meer beoordelingen
18 december 2016 beoordeeld

Met deze organisatie hebben we aan 2 wandelingen van elk 2uur deelgenomen . Een liep door het historische deel (gestart om 11u ) de andere door Hafencity en Sant Pauli .Beide werden geleid door een enthousiaste gids die niet alleen veel anekdotes aanhaalde maar eveneens vlotjes en gepassioneerd over de geschiedenis van de stad het publiek kon boeien .Erg stipte mensen die aan een rustig wandeltempo ,dat iedereen aankan , je door de stad leiden .

Reizigers die Robin and the Tourguides - Hamburg Free Walking Tours bekeken, bekeken ook

In Robin and the Tourguides - Hamburg Free Walking Tours geweest? Deel je ervaringen!