Generator Hostel Hamburg(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
ARCOTEL Rubin(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hamburg Altona(Hamburg)
  • Zwembad
Apartment-Hotel Hamburg Mitte(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 04/08
Mövenpick Hotel Hamburg(Hamburg)
East Hamburg(Hamburg)
Priceline
Renaissance Hamburg Hotel(Hamburg)
Priceline
  • Roomservice
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
1 april 2017 beoordeeld

Mooi hotel ingericht in een industriële - haven stijl. Op de kamers tref je diverse elementen vanuit een schip. Heel leuk gedaan.
Het hotel ligt in een oud haven gebied, wat helemaal opgeknapt is/wordt. Oude pakhuizen worden gecombineerd met moderne gebouwen. Overigens op een manier die goed voelt.

• Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2017

Hello Arievangrunsven

Thanks for your honest feedback! We’re pleased to know that you had a great time on board and that the maritime design of the hotel tickled your fancy.

Ahoy and hopefully ‘til next time!

Kind Regards from Hamburg

27 februari 2017 beoordeeld

Zeker niet goedkoop maar wel een bijzonder plek om te overnachten. Verrassende elementen op de kamer, alles net even anders dan normaal. De locatie is ook top, alles op loopafstand te zien en te ontdekken.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Natasja v

Thank you very much for your kind words. We hope to see you soon again in our modern sailor`s home.

Kind Regards from Hamburg

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het goedkoopste hotel, maar het maakt de beloftes waar! Alles heeft een maritiem tintje, dat maakt het extra speciaal. Ik ben vooral te spreken over de fantastische douche en de kwaliteit van de wifi! Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de lampjes bij het bed veel te fel zijn, niet fijn als je nog even wilt lezen. Het ontbijt is duur, maar wel tiptop in orde! Parkeergarage is ook erg goed. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel als we in Hamburg zijn!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Ahoi Saxydon and thank you for your great feedback! It is nice to read that you enjoyed your time in our hotel. We really appreciate this and hope to see you soon again in Hamburg.

Best regards

27 december 2016 beoordeeld

Een eigenzinnig hotel met een maritiem karakter. De lobby lijkt op een scheepsloods, de meubels zijn gemaakt van houten kratten en de kamer lijkt op een scheepscabine. De superior room is een ruime kamer met een fijne badkamer met een heerlijke regendouche. Er is gratis WIFI en een parkeergarage voor 12 euro per dag. Prima restaurant met een uitgebreide kaart met mooie wijnen. s Morgens een uitstekend ontbijtbuffet. De locatie is prima, dichtbij centrum, U-bahn en de snelweg. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Zijn er dan geen minpuntjes? Jawel! Het matras is echt te hard en met een te dun hoofdkussen…..maar desondanks voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Superior room is een fijne ruime kamer.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2016

Hello Rianne V and thank you for your great feedback. We are extremely happy to read that you have enjoyed your stay with us.
The next time you visit us please ask the reception staff for extra pillows and a cover for the mattress, they would be more than happy to assist you.

See you soon

20 oktober 2016 beoordeeld

Een zeer goed en leuk hotel,zeer goed team op elkaar afgestemd,de kamers waren net en orgineel,het buffet ontbijt was super je kunt kiezen uit een groot assortiment,met een woord top....proficiat iedereen.

Kamertip: 6 verdieping mooie zicht.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Georg Z

It's such a pleasure to hear you got to enjoy all of what we have to offer.
Thank you very much for your nice feedback. We look forward to your next stay.

Best Regards