“Hamburg bezoek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beoordeeld als nr. 6 van 321 hotels in Hamburg
20 oktober 2016 beoordeeld

Een zeer goed en leuk hotel,zeer goed team op elkaar afgestemd,de kamers waren net en orgineel,het buffet ontbijt was super je kunt kiezen uit een groot assortiment,met een woord top....proficiat iedereen.

Kamertip: 6 verdieping mooie zicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Georg Z

It's such a pleasure to hear you got to enjoy all of what we have to offer.
Thank you very much for your nice feedback. We look forward to your next stay.

Best Regards

14 oktober 2016 beoordeeld

Heel appart hotel met een typische uitstraling. Kamers ingericht als hutten van een cruisschip. Verder een industriele inrichting met apparte toiletten die lijken op een machine kamer. Een goed restaurant met mooie en vette wijnen, gezeten op een stapel van persische tapijten die uit de talrijke tapijt groot handels die in de omgeving te vinden zijn. Toppertje en duidelijk afwijkend van andere hotels

Kamertip: Any room is ok.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken

Dear Wouter4000

Thank you very much for your nice feedback. It's a pleasure to hear you enjoyed your stay.
Also glad to know that you got the chance to dine and enjoy our restaurant Heimat Küche + Bar. It was a pleasure to have you with us and look forward to your next visit.

Best Regards

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een erg leuk design hotel met bijzondere details beneden in de lobby en in de kamers. Nadeel van de kamer is dat de gordijnen niet goed sluiten waardoor je vroeg zonlicht krijgt. En door drukte in het hotel was het bij het ontbijt heel chaotisch en was er veel op (waaronder het bruine brood). Lokatie is prima in hafencity!

Verbleef: September, 2016, reisde alleen
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Thank you very much for your feedback, inez31. It can get a little bit crowed for breakfast indeed but we hope that you have enjoyed your stay.
We hope to welcome you again in the near future.

Best wishes

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb zeldzaam een hotel gezien dat zo goed bij de stad en de wijk past waar het is gebouwd dan 25hours HafenCity. Cool industrieel design en toch zijn de kamers comfortabel ingericht. Dit is geen gemakkelijke combinatie en vaak gaat het mis als men probeert. Niet hier. Het is zo vanzelfsprekend dat het zo moet. Chapeau!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Thank you very much for sharing your experience on tripadvisor, HPBLR. We are happy to read that you enjoyed your stay to the fullest and that the design an music concept spoke to your taste.
We hope to have you back soon.

Best wishes

5 september 2016 beoordeeld

Heerlijk relaxed sfeertje. Op de begane grond is een gezellige bar, die in de ochtend dienst doet als ontbijt ruimte. Ik was er voor zaken. Late incheck. Ik kom zelfs om 22 uur nog een maaltijd krijgen. Dus prima!
De kamer is ruim en beschikt over goede faciliteiten. Ruime douche en mooie inrichting.

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

What a perfect feedback Han T, thank you so much! We highly appreciate it and are very glad that you did spend such a wonderful time staying with us.
It would be great to have you back again soon.

Warm wishes

26 juli 2016 beoordeeld

Heel fijn en een leuk-hip hotel met veel "grapjes" in het zeevaarders & haven thema. Prachtig uitzicht over de haven, fijne badkamer en goed bed. Heeft ook 1-persoonskamers en 2 persoonskamers met stapelbedden. Het ontbijt is in heel Hamburg bekend - de mensen uit de buurt komen er ook graag ontbijten. Er is een lounge waar je spelletjes kunt spelen en plaatjes kunt draaien. De mensen die er werken zijn stuk voor stuk vriendelijk. Mijn favoriete hotel in Hamburg!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

This is such a wonderful comment Tineke M, thank you very much. We are very happy to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and are glad that we are your number one hotel in Hamburg now.
Hope to have you back soon!

Warm wishes

22 juli 2016 beoordeeld

Funky designhotel in de gloednieuwe stadswijk HafenCity. De kamers, lobby en eetzaal refereren op speelse wijze aan de zeevaarttraditie van de stad. Vraag om een kamer met uitzicht op de haven. Uitstekend ontbijt, behulpzaam personeel.

• Verbleef: December, 2015, reisde alleen
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

Hello Mark M and thank you very much for your wonderful feedback, we really appreciate it. It is just perfect that you enjoyed your stay to the fullest.

We are looking forward to welcome you back again soon.

Warm wishes from Hamburg

25hours Hotel Altes Hafenamt

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hamburg bekeken
Neustadt
east Design Hotel Hamburg
nr. 21 van 321 in Hamburg
831 beoordelingen
Prijzen weergeven

In 25hours Hotel HafenCity geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over 25hours Hotel HafenCity

Adres: Ueberseeallee 5, 20457 Hamburg, Duitsland
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Hamburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 321 hotels in Hamburg
Prijsklasse: € 107 - € 225 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — 25hours Hotel HafenCity 4*
Aantal kamers: 170
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, 25 Hours Hotel Company , Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij 25hours Hotel HafenCity met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?