East Hamburg(Hamburg)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Restaurant
ARCOTEL Rubin(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Generator Hostel Hamburg(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
NH Hamburg Altona(Hamburg)
Renaissance Hamburg Hotel(Hamburg)
  • Roomservice
Mövenpick Hotel Hamburg(Hamburg)
Gratis annuleren tot 22/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Apartment-Hotel Hamburg Mitte(Hamburg)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
  • Zwembad
14 oktober 2016 beoordeeld

Heel appart hotel met een typische uitstraling. Kamers ingericht als hutten van een cruisschip. Verder een industriele inrichting met apparte toiletten die lijken op een machine kamer. Een goed restaurant met mooie en vette wijnen, gezeten op een stapel van persische tapijten die uit de talrijke tapijt groot handels die in de omgeving te vinden zijn. Toppertje en duidelijk afwijkend van andere hotels

Kamertip: Any room is ok.
  • Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Wouter4000

Thank you very much for your nice feedback. It's a pleasure to hear you enjoyed your stay.
Also glad to know that you got the chance to dine and enjoy our restaurant Heimat Küche + Bar. It was a pleasure to have you with us and look forward to your next visit.

Best Regards

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een erg leuk design hotel met bijzondere details beneden in de lobby en in de kamers. Nadeel van de kamer is dat de gordijnen niet goed sluiten waardoor je vroeg zonlicht krijgt. En door drukte in het hotel was het bij het ontbijt heel chaotisch en was er veel op (waaronder het bruine brood). Lokatie is prima in hafencity!

Verbleef: september 2016, reisde alleen
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2016

Thank you very much for your feedback, inez31. It can get a little bit crowed for breakfast indeed but we hope that you have enjoyed your stay.
We hope to welcome you again in the near future.

Best wishes

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb zeldzaam een hotel gezien dat zo goed bij de stad en de wijk past waar het is gebouwd dan 25hours HafenCity. Cool industrieel design en toch zijn de kamers comfortabel ingericht. Dit is geen gemakkelijke combinatie en vaak gaat het mis als men probeert. Niet hier. Het is zo vanzelfsprekend dat het zo moet. Chapeau!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Thank you very much for sharing your experience on tripadvisor, HPBLR. We are happy to read that you enjoyed your stay to the fullest and that the design an music concept spoke to your taste.
We hope to have you back soon.

Best wishes

5 september 2016 beoordeeld

Heerlijk relaxed sfeertje. Op de begane grond is een gezellige bar, die in de ochtend dienst doet als ontbijt ruimte. Ik was er voor zaken. Late incheck. Ik kom zelfs om 22 uur nog een maaltijd krijgen. Dus prima!
De kamer is ruim en beschikt over goede faciliteiten. Ruime douche en mooie inrichting.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

What a perfect feedback Han T, thank you so much! We highly appreciate it and are very glad that you did spend such a wonderful time staying with us.
It would be great to have you back again soon.

Warm wishes

26 juli 2016 beoordeeld

Heel fijn en een leuk-hip hotel met veel "grapjes" in het zeevaarders & haven thema. Prachtig uitzicht over de haven, fijne badkamer en goed bed. Heeft ook 1-persoonskamers en 2 persoonskamers met stapelbedden. Het ontbijt is in heel Hamburg bekend - de mensen uit de buurt komen er ook graag ontbijten. Er is een lounge waar je spelletjes kunt spelen en plaatjes kunt draaien. De mensen die er werken zijn stuk voor stuk vriendelijk. Mijn favoriete hotel in Hamburg!

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
25HoursHafencity, Manager van 25hours Hotel HafenCity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

This is such a wonderful comment Tineke M, thank you very much. We are very happy to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and are glad that we are your number one hotel in Hamburg now.
Hope to have you back soon!

Warm wishes