Beoordeeld op 17 juli 2018

Uitstekend hotel dat voldoet aan de eisen van de veeleisende zakenreiziger. Uitstekende en nette kamers; prima ontbijt met heel veel variatie, prima ligging nabij het centrum en het congrescentrum. Ondergrondse parking (betalend), kleine fitness, sauna, ...

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

Mwah, wat moeten we hier van zeggen. Een redelijk nieuwe hotel met een mooie inrichting en uitstraling. Kamer zijn licht en handig ingericht. Goede functionele badkamer met inloopdouche. In de kamer zijn voldoende stroompunten beschikbaar voor alle apparaten die je tegenwoordig meenemen op vakantie.

De customer journey behoeft nog wel wat aandacht. Een mindere ervaring begint al in de parkeergarage. Je moet naar niveau -3 en hier staat enkele bordjes met parkeerplaatsen Scandic. Wat echter nog goed zichtbaar is is dat er bepaalde parkeerplaatsen voor specifiek minder validen en vrouwen zijn. Ook kan het zomaar zijn dat je denkt op een Scandic plaats te staan wat achteraf dus niet zo blijkt te zijn. De liften zijn daarnaast niet goed aangegeven waardoor het kan voorkomen dat je een lift neemt die buiten uitkomt ipv in de lobby. Niet handig, kan dus beter.

De liften op zich zijn erg leuk. Ze zijn volledig blauw en hebben een watergeluid. Naar mate dat je hoger komt qua etages, des te lichter wordt het in de lift alsof je aan het duiken bent en naar de oppervlakte komt.

Een gezellig lobby om nog even iets te drinken is er niet. Wanneer je vervolgens in het restaurant gaat zitten en wat te drinken besteld verwijzen ze je door naar de bar. Niet echt gezellig. Een normale koffie komt netjes uit de automaat maar voor een decaf wordt een zakje kant en klaar koffie aangebroken. Niet echt passend bij de bar van een 4* hotel. Voor op de kamer prima maar niet aan de bar.

As met al zijn er dus nog wel wat zaken die beter kunnen. Voordeel is absoluut de ligging in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 29 december 2017

Hotel Scandic Hamburg Emporio doet er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Mooie kamers, goed ontbijt en behulpzaam personeel. Echter het belangrijkste is wel een goede nachtrust. Door de veel te hoge kamertemparatuur schiet dit hotel daarin tekort. Dat in december de Airco door het hotel is uitgeschakeld zou je normaal kunnen verwachten maar ook zonder verwarming blijft tijdens de nacht de kamertemparatuur boven de 22 graden en zou je wensen dat je de airco even aan kon zetten wat dus niet mogelijk is. Je betaald in dit hotel totaal gauw meer als 200 euro per nacht en wij haden er wel 2 euro extra voor overgehad om tijdens de nacht de airco aan te kunnen zetten.

Datum van verblijf: december 2017
ManagerScandic, Manager van Scandic Hamburg Emporio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Hej dear Harrie,
thank you very much for taking the time to give us a feedback regarding your stay at our Scandic Hamburg Emporio. We really appreciate it as it is our aim to make sure we provide a professional service in all areas of the hotel.
We are glad to read that you felt comfortable in your room and that you remember the service of our team positively.
Moreover, I am very sorry for the inconveniences regarding the temperature! Please do not hesitate to contact our reception team for objective scarcities, so that we can provide you a more comfortable stay.
We appreciate it if you give us the chance to welcome you again in our hotel in order to enhance your first impression.
Best wishes,
Madeleine Marx
General Manager

Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een superior plus kamer. Deze valt wel goed mee al had ik iets groter verwacht. Badkamer tiptop in orde. Het ontbijt was goed met mogelijkheid van glutenvrij producten en lactose vrije melk, althans bij de kamer die wij boekten, daar is het ontbijt op een andere verdieping. De bar heeft een grote keuze uit cocktails. Het enige wat een beetje tegenviel was het enorm kleine nachttafeltje.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

Uitstelende keuze voor even city trip of zakelijk verblijf. Hotel heeft even strakke inrichting en geode faciliteiten. De parkeergarage is ruim, veilig en goed toegankelijk.

Mijn kamer was in vergelijking met de vormgeving van het hotel sober maar uitstekend voor even zakelijk verblijf, voor even privereis zou ik kiezen voor iets met sfeer en geselligheid op de kamer

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken