Beoordeeld op 15 oktober 2017

Net buiten het centrum van Hamburg gelegen, naast het station. Een goede uitvalsbasis om Hamburg te gaan verkennen. De buurt rondom het hotel heeft echter niet zoveel te bieden, dit omdat er veel wordt verbouwd in de buurt. Het ontbijt is aan de prijzige kant. Zelf hebben we op het station ontbeten, waar je voor een paar euro's een goede kop koffie en belegd broodje kunt halen.Personeel is vriendelijk. Kamers zijn schoon en ruim.

Datum van verblijf: juni 2017
Radisson_HH, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2017

Geachte Ashna R,

Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Wij streven naar 100% tevredenheid van onze gasten en uw feedback is voor ons van bijzonder groot belang.

Het spijt ons ten zeerste dat wij deze keer niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik bied u hiervoor mijn verontschuldigingen aan en verzeker u dat ik deze kwestie persoonlijk heb opgenomen met de betreffende managers.

In de hoop dat we de gelegenheid krijgen om u weer terug te mogen ontvangen als gast.

Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor Hamburg. Zakelijk en functioneel. Naast het hotel is een station. Fietsen direct te huren bij het hotel. Prijs is ok voor Hamburg. Wij zijn 2 nachten geweest, aankomst vrijdag laat, vertrek zondag namiddag. Is voldoende voor het centrum van Hamburg. Nieuwe operagebouw incl. omgeving, Reeperbahn incl. fishmarkt (vroeg op de zondag), rond het meer. Alles op de fiets goed te doen.

Datum van verblijf: april 2017
Radisson_HH, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2017

Dear Jan J,

thank you for your review and for sharing your recent experience at Radisson Blu Hotel Hamburg. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time with us. Thank you for your further recommendation. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!
With kind regards,
Maryna Kollinger
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, uitstekend eten , zeer behulpzaam vriendelijk personeel, naast de spoorweg, maar niksvan gemerkt, mooie kamer en toffe badkamer met alles wat je nodig hebt. Verzorgd ontbijt voor elk wat wils. Een aanrader

Datum van verblijf: juli 2017
Radisson_HH, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback en het verheugt ons om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 27 februari 2017 via mobiele applicatie

Een super mooi hotel goede ligging in centrum en treinstation. Grote kamers met mooie aankleding . Perfect prijs kwaliteit verhouding. Fijne stad om te verblijven .
Voor zaken is dit hotel zeker geschikt

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Radisson_HH, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2017

Geachte gast,

Beoordeeld op 24 februari 2017

Comfortabel hotel, schone kamer en prachtig uitzicht. Goed bereikbaar met de auto en ook met de trein aangezien het hotel naast een station ligt. Vanuit het hotel loop je zo de winkelstraat in. Aanrader zowel zakelijk als prive.

Datum van verblijf: november 2016
Radisson_HH, Guest Experience Manager van Radisson Blu Hotel, Hamburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2017

Dear Fauziah H,

thank you for taking the time to share your impressions with us.

We are very happy to read that you had enjoyable stay with us.

best regards