Vandaag geopend: 11:00 - 14:00

vanaf US$ 17,01
vanaf US$ 17,01
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goede tour, leuke goed Engels sprekende gids, Kalvin
Veel info over de historie van Hamburg en informatie over leuke plaatsen om te bezoeken.

Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

De perfecte introductie in de stad Hamburg door de goed geïntegreerde Ier Evan. Met veel enthousiasme gebracht met naast luchtige informatie ook zijn beeld op de schaduwkanten van de stad. Erg goed, geen moment verveling.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een enthousiaste gids vol humor. Ze heeft ons met andere ogen naar Hamburg laten kijken. Wat een mooie stad!

Beoordeeld op 29 juli 2019

Kalvin brooks het was een zeer goede tour veel informatie luchtig gegeven zekker een aanraader zekker volgen

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hadden we de 2,5 uur durende wandeltocht door het oude centrum geboekt. Evan was onze gids.
Het ontbrak deze Ier niet aan kennis en jovialiteit maar wel aan inpakpapier wat zijn beloning voor de wandeling betrof. Op voorhand was duidelijk wat de bedoeling was : betaal naar wat je het waard vindt. Dat wilde ik zeker maar ‘t extraatje dat ik had willen geven ging bij de finish terug in mijn portemonnai, nadat hij z’n verhaal deed over het feit dat hij van deze rondleidingen moet leven en ook belasting moet betalen.
Desalniettemin was de rondleiding leuk en zeer educatief!

Datum van activiteit: juni 2019