“Hip, stijlvol, lekker”
Beoordeling van EAST Restaurant

EAST Restaurant
Geclassificeerd als nr. 110 van 4.099 Restaurants in Hamburg
Keukens: Sushi, Internationaal
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: St. Pauli
1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant behorend bij het gelijknamige hotel zit in een oud bakstenen fabriekspand in St. Pauli en is knap en smaakvol gerestaureerd en designed. Het restaurant zit feitelijk in de kelder in een atrium, met het bargedeelte op de Begane Grond aan twee zijden eromheen. Van daaruit kijk je dus op het restaurant. Er is een aparte garderobe, heel prettig. In zo'n restaurant moet je niet met je jas over een stoel zitten. Warme, vrolijke sfeer. Er zijn lage tafels, hoge tafels en plaatsen aan de bar met uitzicht op de sushi bereiders en open keuken. Sommige tafels werden zelfs twee maal per avond bezet. Enorm veel personeel, dat vriendelijk, vlot en opmerkzaam is. Wij aten er heerlijke ramen en zeer goede sushi. De vloeibare tiramisu als dessert was een lekkere cocktail. Prijs/kwaliteit in orde. Aanrader. Betaald parkeren in parkeergarage op 5 min. lopen.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steaks zijn top. Sushi heerlijk. Entourage hartstikke mooi. De heer die onze tafel bediende was erg vriendelijk en deed goed zijn werk. Overall dus goede ervaring!

Overige personeelsleden stralen arrogantie uit die beter past bij een club dan bij een goed restaurant. Dit gold voor de dane achter de counter bij binnenkomst: niet vriendelijk. Ook maakte ik bij vertrek een foto van het restaurant. Een uitsmijter die zelf door beeld liep vroeg me op zeer dringende wijze de foto meteen te verwijderen. Dit gaf geen goed gevoel nadat ik net 150 euro had afgerekend voor een etentje. Haal deze arrogantie weg en de plek is top!

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier nu voor het tiende jaar en iedere keer vraag ik me af hoe ze het voor elkaar krijgen om toch weer die kwaliteit te leveren terwijl dit een mega groot restaurant is. Helaas werkt men inmiddels in shifts van 2 uur zodat je wat minder vrij bent in het bepalen van de tijd waarop je binnenloopt voor je reservering.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten gewoon lekker eten van een hoge kwaliteit en alles vers bereid.
Zeer vriendelijke en kundige bediening.
Sfeervolle ambiance waar je zowel met een groep, als met z'n tweeën romantisch kunt eten.
Goede prijs kwaliteit verhouding waarbij het niet goedkoop is, maar de kwaliteit buitengewoon.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Derde keer dat ik hier eet. Mijn bezoek aan Hamburg is niet compleet zonder dit restaurant. De sushi is zalig en andere gerechten ook. Ambiance echt geweldig, je bent echt een avond uit! Aanrader!

Reizigers die EAST Restaurant bekeken, bekeken ook

In EAST Restaurant geweest? Deel je ervaringen!