“Prachtige zaak en dito eten”
Beoordeling van EAST Restaurant

EAST Restaurant
Geclassificeerd als nr. 111 van 3.991 Restaurants in Hamburg
Keukens: Sushi, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: St. Pauli
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige tent op goede plek in get centrum. Fraai verbouwd waardoor er een mooie en relaxte sfeer hangt. Eten was zeer goed en fraai opgemaakt. Wijnkaart is uitgebreid en goed geprijsd.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch interieur van zowel hotel als restaurant. Reserveren is wel aan te raden. Het eten doet niet veel onder aan de kwaliteit van het interieur dus superlocatie om te eten.

11 mei 2016 beoordeeld

Het is dat het eten nog redelijk was, en er 1 vrouw in de bediening werkte die nog een spoortje van welwillendheid bezat, maar de bar waar we naast zaten was een verschrikking om aan te zien: obers die lamlendig met hun hoofd op de bar hingen, met hun mouw eten van tafel veegden, uitgebreid hoestten op gerechten die ze uitserveerden. In een westers land ben ik zoiets nog nooit tegengekomen, en dan in wat een hippe toptent moet zijn! Ik kon me niet voorstellen dat de andere gasten, een en al chic publiek gekleed voor een avondje uit zich hier niet aan stoorden, en toch leek dit niet het geval! Nogmaals ze serveren aardige gerechtjes en drankjes, maar dit was echt alle perken te buiten. Op dinsdag avond 26 april.

23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een schitterende plek Is dit! Super smaakvol ingericht met een goede keuken. Niet echt enorm culinair maar de hele ambiance maakt het tot een ware ervaring. Zou hier zeker naar terug gaan.

20 oktober 2015 beoordeeld

De sfeer en de ambiance in restaurant East zijn fantastisch. We hebben heerlijk sushi gegeten en mooie wijnen gedronken. De bediening was wat traag, maar voor de rest was het top.

Reizigers die EAST Restaurant bekeken, bekeken ook

In EAST Restaurant geweest? Deel je ervaringen!