“Chique tent en redelijke eten maar rampzalig slecht personeel achter de bar.”
Beoordeling van EAST Restaurant

EAST Restaurant
Geclassificeerd als nr. 111 van 4.020 Restaurants in Hamburg
Keukens: Sushi, Internationaal
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: St. Pauli
11 mei 2016 beoordeeld

Het is dat het eten nog redelijk was, en er 1 vrouw in de bediening werkte die nog een spoortje van welwillendheid bezat, maar de bar waar we naast zaten was een verschrikking om aan te zien: obers die lamlendig met hun hoofd op de bar hingen, met hun mouw eten van tafel veegden, uitgebreid hoestten op gerechten die ze uitserveerden. In een westers land ben ik zoiets nog nooit tegengekomen, en dan in wat een hippe toptent moet zijn! Ik kon me niet voorstellen dat de andere gasten, een en al chic publiek gekleed voor een avondje uit zich hier niet aan stoorden, en toch leek dit niet het geval! Nogmaals ze serveren aardige gerechtjes en drankjes, maar dit was echt alle perken te buiten. Op dinsdag avond 26 april.

23 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een schitterende plek Is dit! Super smaakvol ingericht met een goede keuken. Niet echt enorm culinair maar de hele ambiance maakt het tot een ware ervaring. Zou hier zeker naar terug gaan.

20 oktober 2015 beoordeeld

De sfeer en de ambiance in restaurant East zijn fantastisch. We hebben heerlijk sushi gegeten en mooie wijnen gedronken. De bediening was wat traag, maar voor de rest was het top.

21 augustus 2015 beoordeeld

Op aanbeveling van vrienden hier terecht gekomen voor een zakelijk diner.
Het is een een geweldig mooi restaurant met een gezellige bar.
Wanneer je beneden zit te eten is de hoogte van de muren zeer indrukwekkend.
De aankleding ziet er geweldig uit, erg modern.
Het eten is heerlijk vooraf een tune tartaar en als hoof de sushi a la chef geserveerd in een schip.
Naar verluidt is het de beste sushi en sashimi van Hamburg, ik kan enkel zeggen dat het heel heel erg lekker was.
Het toetje, liquid apple pi moet u zeker proberen !

7 augustus 2015 beoordeeld

Schitterend restaurant, groots! Leuke ontvangst en voortreffelijk gegeten. Vooral de sushi was top. Hier is alles leuk en lekker.

Reizigers die EAST Restaurant bekeken, bekeken ook

In EAST Restaurant geweest? Deel je ervaringen!