4 augustus 2016 beoordeeld

Mei j.l. heb ik dit hotel gereserveerd voor de periode 28/6 t/m 31/6 j.l.
Vrijdag 29/6 werden wij ermee geconfronteerd dat er die dag ca. 25 honden met hun begeleiders hun intrek in het hotel namen!! Desgevraagd deelde personeel ons mede dat dit gezelschap het hele weekend!! in het hotel zou verblijven i.v.m. een soort van congres/bijeenkomst in Bremen.
Als we dit hadden geweten zouden we het hotel niet geboekt hebben.
Omdat we al geboekt hadden, had ik wel een berichtje verwacht of wij met deze omstandigheden onze boeking al dan niet wilden handhaven.
Qua hygiëne is er ook sprake van een onacceptabele situatie in dit hotel. In de lift hing een hondenlucht.
Enkele honden werden tot in het restaurant meegenomen! En hoe wordt ermee omgegaan met de kamers waar de dieren enkele dagen in vertoeven?? Lekker fri
,s Morgens vroeg ( ca 06.00 uur). gewekt worden door een blaffende hond.
Wij boeken al bijna 20 jaar hotels bij IBIS en zijn over het algemeen zeer goed tevreden om hier te vertoeven.
De "dierlijke" situatie zoals hiervoor aangegeven hebben wij nog nooit meegemaakt!!
Wij verwachten van U een antwoord en zien met belangstelling uw genoegdoening tegemoet!
Louis Jansen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
h0738-gm, Manager van Ibis Bremen City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Geachte Louis,
We waarderen dat u de tijd om ons een aantal opmerkingen over uw verblijf te sturen in ons hotel hebben genomen. Namens het hele team bieden we onze excuses dat u deze ervaring hebben gehad en waren niet tevreden met uw verblijf in ons huis. U zult begrijpen dat wij onze gasten afzonderlijk kunnen informeren niet over gebeurtenissen die plaatsvinden in de stad. We zouden de situatie op de grond voor u heeft gecontroleerd en zou nuttig zijn geweest voor u naar een ander hotel kamer te vinden wanneer dat uw verzoek zou hebben ontmoet. Zijn zeker van zijn dat onze kamers en ontspanningsruimten dienovereenkomstig worden schoongemaakt Aura Publicaties. Wij betreuren het dat uw slaap werd verstoord door harde geluiden. We zijn blij op uw volgende bezoek aan zet een bijzondere aandacht voor de locatie van uw kamer. Wij waarderen uw eerlijkheid en waarderen de informatie die u aan ons hebt verstrekt, gebruiken om onze werking te verbeteren - met als doel uw verwachtingen te voldoen op uw volgende bezoek of te overtreffen.

Uw team van Ibis Bremen Stad

29 april 2016 beoordeeld

Hotel is goed te bereiken, heeft een eigen parkeergarage en ligt op loopafstand van het centrum. Het hotel zelf is zeer basic, zowel qua inrichting als (gebruikelijke) faciliteiten.
Onze kamer lag op de begaande grond, met uitzicht op een soort binnenpleintje met wat appartementen er omheen. Inrichting is standaard en kan ook wel een metamorfose gebruiken.
De bar/restaurant in het hotel heeft de typische Ibis aankleding, het ontbreekt aan gezelligheid/comfort. Maar de serveerster deed erg haar best om het ons naar de zin te maken. Hier 1x ontbeten, meer uit gemak dan om de aantrekkelijkheid.
Het hotel ligt dus op loopafstand van het centrum, ongeveer 15 minuten lopen. Als je weet waar je moet zijn, zijn er ook eettentjes op loopafstand te vinden. Maar richting het station is het niet zo aantrekkelijk. Veel nachtclubs, avondwinkels, gokwinkels etc.
Voor ons was het prijs-kwaliteit gezien een interessant verblijf, maar het is niet een hotel waar we snel naar terug zullen keren.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
h0738-gm, Manager van Ibis Bremen City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2016

Beste gast,

Dank u voor de tijd neemt om een paar goede tips om vermitteln.Gern we tonen u de volgende keer dat de directe route naar het centrum van de stad, die u meeneemt door de parken te maken. Uw woorden van lof geven wij met plezier onze collega op. Uw mening over het interieur van het hotel is belangrijk voor ons.
Wij zijn de gegevens die u aan ons hebt verstrekt, gebruiken om door te gaan om onze activiteiten te verbeteren - met als doel uw verwachtingen te voldoen op uw volgende bezoek of te overtreffen.

Met vriendelijke groet
Uw team van Ibis Bremen Stad

9 maart 2016 beoordeeld

De kamer was heel proper als ook de badkamer,voldoende verlichting en verluchting. Twee een persoonsbedden met goede matras .
Het ontbijt was zeer uitgebreid niets op aan te merken;Het personeel was ook zeer vriendelijk en gedienstig .

Kamertip: centraal gelegen in de stad
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op letterlijk twee minuten fietsen van de Markt van Bremen aan de Rembertiring. Tien minuten lopen van het Hauptbahnhof. En wie naar de disco wil, is anderhalve minuut te voet onderweg.
Het Ibis hotel City heeft moderne kamers met een wel wat krappe badkamer, maar netjes schoon en uitstekende bedden. Kamer ruilen bij incheck was geen probleem (naast de lift te rumoerig) Ook extra set dekbed en kussen zo geregeld. En in de parkeergarage niet alleen ruime vakken voor de auto-waar ze ok nog attent op letten - maar ook een eigen fietsenstalling. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de binnenstad van Bremen.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld