29 april 2016 beoordeeld

Hotel is goed te bereiken, heeft een eigen parkeergarage en ligt op loopafstand van het centrum. Het hotel zelf is zeer basic, zowel qua inrichting als (gebruikelijke) faciliteiten.
Onze kamer lag op de begaande grond, met uitzicht op een soort binnenpleintje met wat appartementen er omheen. Inrichting is standaard en kan ook wel een metamorfose gebruiken.
De bar/restaurant in het hotel heeft de typische Ibis aankleding, het ontbreekt aan gezelligheid/comfort. Maar de serveerster deed erg haar best om het ons naar de zin te maken. Hier 1x ontbeten, meer uit gemak dan om de aantrekkelijkheid.
Het hotel ligt dus op loopafstand van het centrum, ongeveer 15 minuten lopen. Als je weet waar je moet zijn, zijn er ook eettentjes op loopafstand te vinden. Maar richting het station is het niet zo aantrekkelijk. Veel nachtclubs, avondwinkels, gokwinkels etc.
Voor ons was het prijs-kwaliteit gezien een interessant verblijf, maar het is niet een hotel waar we snel naar terug zullen keren.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
h0738-gm, Manager van Ibis Bremen City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2016

Beste gast,

Dank u voor de tijd neemt om een paar goede tips om vermitteln.Gern we tonen u de volgende keer dat de directe route naar het centrum van de stad, die u meeneemt door de parken te maken. Uw woorden van lof geven wij met plezier onze collega op. Uw mening over het interieur van het hotel is belangrijk voor ons.
Wij zijn de gegevens die u aan ons hebt verstrekt, gebruiken om door te gaan om onze activiteiten te verbeteren - met als doel uw verwachtingen te voldoen op uw volgende bezoek of te overtreffen.

Met vriendelijke groet
Uw team van Ibis Bremen Stad

9 maart 2016 beoordeeld

De kamer was heel proper als ook de badkamer,voldoende verlichting en verluchting. Twee een persoonsbedden met goede matras .
Het ontbijt was zeer uitgebreid niets op aan te merken;Het personeel was ook zeer vriendelijk en gedienstig .

Kamertip: centraal gelegen in de stad
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op letterlijk twee minuten fietsen van de Markt van Bremen aan de Rembertiring. Tien minuten lopen van het Hauptbahnhof. En wie naar de disco wil, is anderhalve minuut te voet onderweg.
Het Ibis hotel City heeft moderne kamers met een wel wat krappe badkamer, maar netjes schoon en uitstekende bedden. Kamer ruilen bij incheck was geen probleem (naast de lift te rumoerig) Ook extra set dekbed en kussen zo geregeld. En in de parkeergarage niet alleen ruime vakken voor de auto-waar ze ok nog attent op letten - maar ook een eigen fietsenstalling. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de binnenstad van Bremen.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
17 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Hotel, makkelijk bereikbaar ,en de auto ook gemakkelijk parkeren in de parking onder het hotel, vriendelijke ontvangst,prima ontbijt!6min lopen van het centrum, gewoon een net hotel ! Voor een nette prijs.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner