“Prachtig pand, mooie locatie!”

Cafe Einstein - Unter Den Linden
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Mitte (stadsdeel)
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

5 dagen in Berlijn, dan moet je een van de locaties van Einstein in deze stad wel bezoeken! Dit is de mooiste, vond ik. Bekijk de foto's van bekende bezoekers aan de wand binnen.

Datum van bezoek: september 2019

11 juni 2019 beoordeeld

Geweldige ontbijtervaring. Heerlijke gerechten en prima klaargemaakt. Niet echt goedkoop, maar daar staat wel kwaliteit tegenover. Uitermater correcte bediening!

Datum van bezoek: juni 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was goed, bediening waardeloos, zaten aan vieze tafel waar haren en etensresten van de vorige bezoeker nog op het tafelkleed lagen, werd niet opgeruimd. 15 minuten moeten wachten voordat iemand bestelling op kwam nemen. Ober was te gemaakt en te glad, bleek ook schone schijn te zijn toen ik besloot geen fooi van 10% te geven waar hij zelf om vroeg. Vervolgens door de ober uitgemaakt voor verdammte Hollander, :-). Waardeloze plek als het om bediening gaat, denken niet aan serviceverlening.

Datum van bezoek: januari 2019
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel lang in de zon kunnen zitten hier (zo'n 3 uur), maar het was er denk ik zo druk dat er niet naar nieuwe drankjes gevraagd werd. Er liep maar af en toe iemand buiten. Die ober was zeer vrolijk. Maar degene die ons tafeltje bediende was telkens een ander die door hem aangestuurd werd, en die veel minder vrolijk was, en die bediende echt alleen ónze tafel buiten? Heel apart. Hebben daardoor best lang moeten wachten tot we de rekening hebben kunnen vragen en toen werkte het afrekensysteem ook nog niet waardoor we een half chagrijnige ober naar binnen moesten volgen. Hebben alleen een drankje gedronken, dus over eten kan ik niet oordelen.

Datum van bezoek: mei 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen aanrader. Hoge prijzen en arrogante bediening. Toppunt was de vraag om een fooi toe te voegen bij het voldoen van de rekening. Na genegeerd en toegeblaft te zijn was het antwoord simpel nee.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Cafe Einstein - Unter Den Linden bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Cafe Einstein - Unter Den Linden geweest? Deel je ervaringen!