“Heerlijk gelunched.”

Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gelunched. Prijs kwaliteit verhouding is prima. En we hadden een vriendelijke serveerster. De kaart is uitgebreid en de uitstraling van de zaak is ook prima.

Schrijf een beoordeling

6 juni 2017 beoordeeld

Wij waren verrast door de gerechten en kwaliteit hiervan. In dit restaurant was tevens een goede sfeer, wij hebben genoten van de service en het eten.

4 februari 2017 beoordeeld

Omdat het ontbijt in ons hotel (4 personen, Best Western Amedia, 150 meter verderop) best aan de prijs was zijn we in de buurt op zoek gegaan naar een ietsje goedkoper alternatief. Voor de helft hadden we ontbijt bij Dressler. Een prachtig restaurant, art-deco stijl. Mooie inrichting en wát een aardige en zeer attente bediening!
Prima ontbijt, forse hoeveelheid, en uitstekende koffie/thee (een hele pot heet water, uitgebreide keus aan theesoorten) en/of sap. Uitgebreide keus, van roerei/gekookt ei, fruitsalade, "Bauernfrüstück", of gewoon koffie met een croissant. Alles wordt keurig opgediend, leuk garnituur op het bord en als je nog meer brood wilt: geen enkel probleem dat is bij de prijs inbegrepen. Erg aan te raden, we hebben hier 2 keer ontbeten. Achteraf hadden we hier ook een keer 's avonds moeten gaan eten!

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adres werd ons aangeraden door de Trotter omwille van hun zeevruchten, oesters en lamskoteletten.
De kaart was echter beperkt tot enkele vleesgerechten en flamkuchen.
Gezellig interieur en vriendelijke bediening die wel veel fouten maakte (drank tot 3x toe verkeerd)
Onze rumpsteack was correct maar ook niet fantastisch.
Samengevat: correct adres maar niet trotter-waardig

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sjieke tent op de Kurfürstendamm, heerlijk ontbijt. Goede service en vriendelijk personeel.
Niet duur, een aanrader.

Reizigers die Dressler bekeken, bekeken ook

In Dressler geweest? Deel je ervaringen!