“Bijzonder lekker gegeten”

Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
6 juni 2017 beoordeeld

Wij waren verrast door de gerechten en kwaliteit hiervan. In dit restaurant was tevens een goede sfeer, wij hebben genoten van de service en het eten.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Dressler
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 februari 2017 beoordeeld

Omdat het ontbijt in ons hotel (4 personen, Best Western Amedia, 150 meter verderop) best aan de prijs was zijn we in de buurt op zoek gegaan naar een ietsje goedkoper alternatief. Voor de helft hadden we ontbijt bij Dressler. Een prachtig restaurant, art-deco stijl. Mooie inrichting en wát een aardige en zeer attente bediening!
Prima ontbijt, forse hoeveelheid, en uitstekende koffie/thee (een hele pot heet water, uitgebreide keus aan theesoorten) en/of sap. Uitgebreide keus, van roerei/gekookt ei, fruitsalade, "Bauernfrüstück", of gewoon koffie met een croissant. Alles wordt keurig opgediend, leuk garnituur op het bord en als je nog meer brood wilt: geen enkel probleem dat is bij de prijs inbegrepen. Erg aan te raden, we hebben hier 2 keer ontbeten. Achteraf hadden we hier ook een keer 's avonds moeten gaan eten!

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adres werd ons aangeraden door de Trotter omwille van hun zeevruchten, oesters en lamskoteletten.
De kaart was echter beperkt tot enkele vleesgerechten en flamkuchen.
Gezellig interieur en vriendelijke bediening die wel veel fouten maakte (drank tot 3x toe verkeerd)
Onze rumpsteack was correct maar ook niet fantastisch.
Samengevat: correct adres maar niet trotter-waardig

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sjieke tent op de Kurfürstendamm, heerlijk ontbijt. Goede service en vriendelijk personeel.
Niet duur, een aanrader.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje gewaarschuwd door de slechtere recensies op trip advisor, goed gelet op de bediening. Volgens de ober zou het eten wat langer duren ivm een grote groep die net was aangekomen en inderdaad werd ons na de eerste riesling van prima kwaliteit een suggestie gedaan voor een fles chardonnay. Wij bleven bij de riesling. De kalfslever en de medaillons waren van prima kwaliteit. Een beetje opletten lijkt hier op zijn plaats, echter prima gegeten en gedronken in goede sfeer.

Reizigers die Dressler bekeken, bekeken ook

In Dressler geweest? Deel je ervaringen!