“Niet waauw”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit adres werd ons aangeraden door de Trotter omwille van hun zeevruchten, oesters en lamskoteletten.
De kaart was echter beperkt tot enkele vleesgerechten en flamkuchen.
Gezellig interieur en vriendelijke bediening die wel veel fouten maakte (drank tot 3x toe verkeerd)
Onze rumpsteack was correct maar ook niet fantastisch.
Samengevat: correct adres maar niet trotter-waardig

24 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sjieke tent op de Kurfürstendamm, heerlijk ontbijt. Goede service en vriendelijk personeel.
Niet duur, een aanrader.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje gewaarschuwd door de slechtere recensies op trip advisor, goed gelet op de bediening. Volgens de ober zou het eten wat langer duren ivm een grote groep die net was aangekomen en inderdaad werd ons na de eerste riesling van prima kwaliteit een suggestie gedaan voor een fles chardonnay. Wij bleven bij de riesling. De kalfslever en de medaillons waren van prima kwaliteit. Een beetje opletten lijkt hier op zijn plaats, echter prima gegeten en gedronken in goede sfeer.

1 april 2016 beoordeeld

Dressler laat je het Berlijn van de 30er jaren herbeleven. Bestel eens een thee en geniet van het verse gebak. Dit alles tegen prijzen buiten concurrentie.

9 december 2015 beoordeeld

De dagmenu bij Dressler is zeer goed, vers klaargemaakt en met eerlijke ingrediënten. De schnitzel is één van de beste die ik ooit heb gegeten. Hier zien ze me zeker nog terug. Daarnaast vriendelijk en correcte bediening.

Reizigers die Dressler bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland

In Dressler geweest? Deel je ervaringen!