“Leuke ervaring”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Charlottenburg
12 juni 2014 beoordeeld

Wij waren in Berlijn om 11 uur toegekomen en hadden in groep al een uurtje bezienswaardigheden gezien met degelijke uitlegvan onze gids op de bus .Na een korte wandeling hebben wij genoten van de korte pauze met een lekkere lichte lunch .Toffe gelegenheid .

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Dressler
Bekijk de nieuwste beoordelingen

3 maart 2014 beoordeeld

Mooie menukeuze. Zeer lekker eten. Gezellige brasserie. Goede bediening. Goede prijs-'kwaliteit verhouding. Goede wijnen.

1 maart 2014 beoordeeld

Je waant je in een Franse keuken, de menukaart vermeldt dan ook de gerechten in het Duits? Engels en Frans. specialiteiten zijn Fruits de mer, erg lekker en verfijnd! Naast heerlijke gerechten zij er ook goede wijnen verkrijgbaar. Zeer vriendelijke bediening.

8 oktober 2012 beoordeeld

Mooie ambiance, uitstekende atmosfeer, en gewoon goed eten, wij hadden de kalfslever en die was uitstekend gemaakt. Jammer alleen dat de crème brûlée meer op roerei leek dan op crème. Maar het aperitief was uitstekend.......

17 juni 2012 beoordeeld

tijdens het Eular congres 2012 was er een diner geregeld in het restaurant via een plaatselijk evenementenbureau.
Na een half uur wachten kregen we een eerste glas (water!) en na nog eens 15 minuten een glas slechte, minder waardige, witte wijn.
Uiteindelijk kwam het voorgerecht: een stukje zalm ter grootte van de top van een duim, een blaadje salade met nog iets ondefinieerbaar. Als hoofdgerecht een miezerig stukje zeewolf met wat rijst en Provençaalse groenten. Het dessert in dezelfde stijl en dit alles met dezelfde slechte wijn.
We hebben wel veel (groen) gelachen.

• Sfeer

Reizigers die Dressler bekeken, bekeken ook

In Dressler geweest? Deel je ervaringen!