“Heerlijke hamburgers”

Geclassificeerd als nr. 10 van 8.861 Restaurants in Berlijn
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Afhalen
Wijk: Kreuzberg
18 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben 5 heerlijke hamburgers gegeten. Dit is het wachten zeker waard.(de wachttijd viel ons mee maar is in zijn totaliteit ruim een half uur).. Wij vonden de Meisterburger het lekkerst. De cheeseburger wat minder. Maar dit is natuurlijk smaken verschillen. Zeer vriendelijk personeel. Behulpzaam en een vlotte doorstroming.

14 augustus 2017 beoordeeld

Ok toegegeven moet je geduld hebben om je tanden in een hamburger van bij de burgermeister te kunnen steken maar eens je tanden erin zitten is het een sensatie echt zeer lekker zeker de moeite waard om aan te schuiven.

10 augustus 2017 beoordeeld

De beste hamburger van Berlijn eet je bij Burgermeister.
Deze kleine zaak (in een voormalig gietijzeren WC gebouw) heeft slecht een klein terras, je staat/zit alleen maar overdekt omdat het onder een spoorbrug ligt, heeft lange wachtrijen als het druk is, en dat is het vaak (de hamburgers worden op bestelling gemaakt, en liggen niet zoals bij de concurrentie klaar) maar heeft voor alles een over, overheerlijke Hamburger in mijn geval de Chili-Cheese Burger.
Gun je zelf de tijd en ga met de U-Bahn naar het Schlessische Tor en eet (waarschijnlijk) een van je lekkerste hamburgers ooit.
Bürgermeister staat volgens TripAdvisor trouwens op nr. 8 van de beste restaurants van Berlijn, schrik hier niet van, een Hamburger kost je ongeveer € 5,00

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen een burger gegeten. Een cheese burger en een haus meister burger en cheese fries. We snappen nu waarom ze op plaats 8 staan in de tripadvisor lijst. Wat een heerlijke burgers voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt een lekkere hamburger wil, moet je naar burgermeister. Er is een wachtrij maar de 10/15 minuten wachten, zijn zeker de moeite waard.

Echt een aanrader. Makkelijk te bereiken, station: schlesisches tor.

Reizigers die Burgermeister bekeken, bekeken ook

In Burgermeister geweest? Deel je ervaringen!