“Echt een goede burger! ”
Beoordeling van Burgermeister

Burgermeister
Geclassificeerd als nr. 24 van 9.300 Restaurants in Berlijn
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Afhalen
Wijk: Kreuzberg
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen een burger gegeten. Een cheese burger en een haus meister burger en cheese fries. We snappen nu waarom ze op plaats 8 staan in de tripadvisor lijst. Wat een heerlijke burgers voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je echt een lekkere hamburger wil, moet je naar burgermeister. Er is een wachtrij maar de 10/15 minuten wachten, zijn zeker de moeite waard.

Echt een aanrader. Makkelijk te bereiken, station: schlesisches tor.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet er even geduld voor hebben. We kwamen rond 16:00 uur aan en moesten ongeveer 30 minuten wachten. 10 minuten om te bestellen en daarna 20 minuten voor de burger. Maar de burger is het wachten absoluut waard. De burger is heerlijk van smaak. Mals vlees en goed gekruid. De bacon is krokant en smaakvol. Het enige nadeel is dat de burger vrij klein is. Maar daar is de prijs ook naar. Een burger kost gemiddeld 5 euro. Dit is de beste burger die ik ooit op heb.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Hamburgertent heeft heerlijke hamburgers vanaf € 4,50. Heerlijk vlees en goed gevuld met sla, ui, saus enz. Het kan er wel erg druk zijn zodat er een flinke rij kan staan. Daar had ik gelukkig geen last van, ik was direct aan de beurt (omstreeks 21:00 uur). Maar twee uur voordat ik kwam stond er nog een rij.

29 mei 2017 beoordeeld

In het oude herentoilet van de metro is deze hamburgertent gebouwd. Goede hamburgers en lekker bier. Wat wil je nog meer? Oke, een comfortabelere plek om te zitten. Maar dat zou het concept weer geweld aan doen.

Reizigers die Burgermeister bekeken, bekeken ook

In Burgermeister geweest? Deel je ervaringen!