“Lang weekend Berlijn”

Geclassificeerd als nr. 10 van 8.860 Restaurants in Berlijn
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Afhalen
Wijk: Kreuzberg
12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Hamburgertent heeft heerlijke hamburgers vanaf € 4,50. Heerlijk vlees en goed gevuld met sla, ui, saus enz. Het kan er wel erg druk zijn zodat er een flinke rij kan staan. Daar had ik gelukkig geen last van, ik was direct aan de beurt (omstreeks 21:00 uur). Maar twee uur voordat ik kwam stond er nog een rij.

29 mei 2017 beoordeeld

In het oude herentoilet van de metro is deze hamburgertent gebouwd. Goede hamburgers en lekker bier. Wat wil je nog meer? Oke, een comfortabelere plek om te zitten. Maar dat zou het concept weer geweld aan doen.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van mijn broer hier gaan eten. Het is een leuk standje onder een trambrug. Er staat bijna heel de middag een rij, wachten 10-15min! Super leuk concept en lekkere burgers. Zeker een aanrader, beste burger ooit? Nee dat niet! Lekker doen als lunch, voor avond eten is het niet helemaal het concept.

11 april 2017 beoordeeld

De beste hamburger die ik ooit gegeten heb en dat tegen een zeer democratische prijs. Ideaal om te combineren met een bezoekje aan East Gallery. Echt een absolute aanrader voor hamburger fans!

1 maart 2017 beoordeeld

Het is constant aanschuiven maar wachttijden vallen mee en het zijn echt wel de beste burgers ooit !!!

Reizigers die Burgermeister bekeken, bekeken ook

In Burgermeister geweest? Deel je ervaringen!