“Fantastisch concept!”

Geclassificeerd als nr. 10 van 8.842 Restaurants in Berlijn
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Afhalen
Wijk: Kreuzberg
29 mei 2017 beoordeeld

In het oude herentoilet van de metro is deze hamburgertent gebouwd. Goede hamburgers en lekker bier. Wat wil je nog meer? Oke, een comfortabelere plek om te zitten. Maar dat zou het concept weer geweld aan doen.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van mijn broer hier gaan eten. Het is een leuk standje onder een trambrug. Er staat bijna heel de middag een rij, wachten 10-15min! Super leuk concept en lekkere burgers. Zeker een aanrader, beste burger ooit? Nee dat niet! Lekker doen als lunch, voor avond eten is het niet helemaal het concept.

11 april 2017 beoordeeld

De beste hamburger die ik ooit gegeten heb en dat tegen een zeer democratische prijs. Ideaal om te combineren met een bezoekje aan East Gallery. Echt een absolute aanrader voor hamburger fans!

1 maart 2017 beoordeeld

Het is constant aanschuiven maar wachttijden vallen mee en het zijn echt wel de beste burgers ooit !!!

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Staat op een onbegrijpelijke 7e plaats eetgelegenheden in Berlijn, dus bezoeken we deze plek ook. Een beetje een cultplek. Anders kan ik het niet verklaren want voor de prijs van deze matige hamburger en frieten heb je al een mooie lunch in een "beter" restaurant. De gemiddelde frituur in België is ook lekkerder, properder en goedkoper dan dit. Niet doen !

Reizigers die Burgermeister bekeken, bekeken ook

In Burgermeister geweest? Deel je ervaringen!