Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is bijzonder goed gelegen: op loopafstand van Hackescher markt/hoven, de Spree en museum eiland. De parkeerservice is goed. Het hotel is heel sfeervol ingericht en het personeel van de receptie is vriendelijk. Alles is schoon.
Toch weet ik niet of ik nog zal terugkeren vanwege de prijs-kwaliteit verhouding, die vooral door het comfort van de kamer een beetje tegenviel. De kamer was warm en haast niet koel te krijgen. Hiervoor hadden we de technische dienst kunnen inschakelen, maar vanwege tijd/korte verblijfsduur niet gedaan. Ook was de kamer donker en vielen de voorzieningen in de badkamer een beetje tegen (geen ventilatie, slechte föhn, minimale verzorgingsproducten).

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Direct gelegen aan Hackesche Höfe met Museum Insel, Berliner Dom en Alexanderplatz op loopafstand. Tramstop voor de deur, om de hoek metro/S-Bahn. Veel restaurants in de directe omgeving. Hotelbar staat roken toe wat echt niet meer van deze tijd is, jammer! Inrichting modern maar gereduceerd tot het minimum.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 december 2017

Het was een prima hotel. Wel vond ik het jammer dat wij op trams uit keken. Die hele dag op en af rijden. Wij waren met de auto en je mag officieel die straat niet in dus was niet handig aangegeven waar we heen moesten. En omdat wij 1 dag eerder weg gingen moesten we gewoon extra betalen. Vond ik echt belachelijk. Voor de rest aardig personeel die ons hielpen met kerst aan een restaurant want alles zit dicht 3 dagen met kerst vonden wij ook erg jammer!!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Zeer goed en verzorgd hotel! Vriendelijk personeel en geven goede tips en tricks. Je kan er genieten van een lekkere GT. Liggen is perfect en een goede uitvalsbasis voor alle belangrijke trekpleisters. Een fiets huren is wel een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel. Kamers zijn verzorgd en gerieflijk. Personeel aan de receptie en bij het ontbijt was heel vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid en vers. Ontbijtzaal was zodanig ingedeeld dat het voor een rustige sfeer zorgt. Gin tonic bar op het dak is een aangenaam extraatje. Ligging is ideaal, kort aan de halte van de S baan, nabij een levendig en gezellig marktplein vol terrassen en toch heel rustig. Aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2017