Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.141)
Beoordelingen filteren
1.141 resultaten
Waardering van reizigers
542
421
108
30
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
542
421
108
30
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 1.141 beoordelingen
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

We hadden gehoord dat het een nieuw hotel zou zijn. De hotel ligt centraal en op loopafstand van de Kufusterdam en openbaar vervoer.
We hadden de laatste week van april geboekt. We hadden een kamer op de 7e etage. De kamer mooi ingericht. We hadden 2 eenpersoons bedden en sliepen niet naast elkaar ☹️. Nadeel is dat deuren zwart zijn waardoor alles erop ziet, zoals vegen en stof etc. Helaas kunnen de ramen niet open. Ik ben allergisch voor stof en had veel last. De airco hebben we uitgedaan en dat hielp. Het hotel was volgeboekt, bij het ontbijt was het zoeken naar een plek. Ontbijt is goed en uitgebreid.
Personeel bij de receptie vonden we gehaast en onvriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank DayTrip297938
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2019

Dit RIU hotel is net als alle andere RIU hotels een perfect verblijf accommodatie.
De ligging, service, hygiëne, comfort en uitzicht zijn echt de moeite waard.
een perfecte locatie in het centrum van Berlijn.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Bedank Inspire50818987292
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer: prachtige inloopregendouche en aparte wastafel met grote spiegel, lekkere bedden (ik gok 2 meter breed), mooi uitzicht vanaf de 12e verdieping, geluidsdicht (geen geluid van buren en/of gang). Er bevindt zich een föhn in de kamer en je kan zelf de temperatuur regelen. Als ik dan toch één minpunt over de kamer mag benoemen is dat het raam niet open kan/mag. Soms is een beetje frisse lucht wel prettig. En er ontbreekt een strijkboutje met eventueel een plank. Is wel handig als door het reizen je kleding kreukelt.

Voor de rest: prima schoonmaak, aardig personeel, altijd voldoende bezetting bij de receptie. Ontbijt is belachelijk duur!!! 18 euro pp. Wij zijn verderop wezen ontbijten bij Kamps (ongeveer 8 minuutjes lopen). Scheelt je zoveel geld en je bent niet aan tijd gebonden. Dat zou ik zeer zeker aanraden. Er zit ook een lidl op 3 minuten lopen die verse broodjes heeft. 1 tip: zet een beveiliger voor de deur. Iedereen kan zomaar in- en uit lopen en geeft een onveilig gevoel

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MelanieP09
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 april 2019

Nette ruime kamer met aparte zitruimte en een ruime badkamer
Vriendelijke no-nonsens ontvangst en kamer was meteen klaar
Kamer op rustige gang en perfecte ligging van het hotel vlakbij winkels, restaurants, openbaar vervoer...

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Bedank 129curlym
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2019 via mobiele applicatie

Modern groot hotel. Ruime propere kamer met mooie grote inloopdouche. Gevariëerd verzorgd ontbijtbuffet. Leuke bar. Zeer vriendelijk personeel. Negatief punt is de dure parking: €23 per dag. Punt ter verbetering: voor zo’n hotel met zo’n ontbijt zou verse fruitsap een meerwaarde betekenen ipv fruitsap uit een machine.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank C1881MYnatalieh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken