“Heerlijk restaurant !”

Papilles
Wijk: Neukölln
Wijk: Neukölln
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer in 8 maanden in dit restaurant gegeten , reserveren is gewenst want het zit altijd vol, en dat is niet voor niets, als je de zaak voorbij loopt heb je het idee , dat je voorbij een studenten kroeg loopt, maar eenmaal binnen wordt je onthaald door een bediening de heel goed Engels Duits of Frans spreekt en voel je je gelijk thuis door de sfeer die dit restaurant heeft.
Het eten is van hoog niveau en wordt gemaakt door een kok die veel liefde in zijn werk stopt , maar hij verraad zijn Franse afkomst niet . De selectie wijnen die ze hebben komen ook allemaal uit Frankrijk en er zitten pareltjes bij voor een redelijke prijs !Ook het eten zelf is niet duur voor de kwaliteit die je krijgt , het enige nadeel van dit restaurant is dat er geen pin gelegenheid is , dus ben je op contanten aangewezen ,
Maar ik zou iedereen aanraden om hier heerlijk te eten en het Franse gevoel in Berlijn te krijgen .

12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we suggesties op tripadvisor lagen trokken we naar papilles. Gelukkig konden we een tafeltje réserveren voor ons twee. We zaten aan het venster, op lage stoeltjes maar dat deerde niet.
De mogelijke voorgerechten en hoofdgerechten worden aan tafel toegelicht.
We kozen gegrilde camembert met pesto (12€) en deelden dit met twee. Als hoofdgerecht kozen we een perfect gebakken gilet van zalm in een burgerbroodje (14€)vergezeld van een glas witte wijn (3,5€).
We hadden een gezellige avond en zouden zeker terugkomen wanneer we in Berlijn zijn :-)

5 november 2016 beoordeeld

Geen menukaart maar een mondeling opsomming van een beperkt aantal voor- en hoofdgerechten. Weggezet aan een hoekje van een grote tafel met nog 4 anderen.
Nauwelijks groenten, geen aardappelgerechten. En een glas wijn: met € 6 veel te duur. Dus niet om over naar huis te schrijven. Van ons bepaald geen aanrader.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en genoten. Dankzij TripAdvisor hier geweest en absoluut de moeite waard. Volgende keer zeker weer. Heerlijke wijnen en heerlijk eten.

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow, meteen een van mijn favorieten. Wat een leuk restaurant in Berlijn! Goed en verfijnd eten met divers smaakpalet. Menu is niet van de kaart maar het wordt gewoon persoonlijk met je gedeeld. Bediening is goed, persoonlijk en gedreven. Reserveren is een absolute must, echt doen!

Reizigers die Papilles bekeken, bekeken ook