“Het wachten waard”

Keukens: Japans
Wijk: Mitte
Wijk: Mitte
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte keuze maar origineel en lekker
Niet reserveren is wachten, goede organisatie
Lichte gerechten, Japans of creamy
Leuke cocktails

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze lunchtent ziet er niet alleen enorm leuk uit maar heeft ook super lekker eten! De lunch was royaal en vers

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je een brunch of lunch hotspot zoekt in Berlijn kom je House of Wonder overal tegen op internet. We moesten 20 min wachten maar dit was het meer dan waard. De entree is echt insta proef!

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na veel positieve berichten op internet te hebben gelezen vonden wij het beetje tegen vallen. Koffie werd niet warm geserveerd. Ook werd deze in een meeneem beker voor buiten op tafel gezet. Terwijl we binnen wilden lunchen. Zonde van de beleving. Ik kreeg overigens wel meteen een nieuwe. Lunch zelf was goed! Smaakvol. Wel erg kleine porties. Zeker niet genoeg voor lunch. Ook dat viel beetje tegen. Onze verwachting was hoog hier. Dit werd helaas niet zoals we hadden gehoopt. Wat ons betreft dus leuk maar geen must see voor Berlijn. Er zijn meer dan genoeg leuke en goede alternatieven voor een lekkere lunch en mooie koffie.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van ons lonely planet boekje brachten we rond de lunch een bezoek aan House of small wonder. De entree is fantastisch: één en al groen en een mooie spiraalvormige trap die je naar boven leidt naar het restaurant.

Daar aangekomen hadden we geluk, er was gelijk een plekje voor ons. We lunchten met een lekkere vegan courgette pasta en een bord met salade, scrambled eggs en een aardappel taartje. Heerlijk!

Reizigers die House of Small Wonder bekeken, bekeken ook

In House of Small Wonder geweest? Deel je ervaringen!