Beoordeeld op 3 mei 2017

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 25 april 2017

Kamertip: Iets ruimer was fijn geweest
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Je stapt de trein uit en bent in 5 minuten in dit mooie en nieuwe hotel . Een fijn en persoonlijk ontvangst door de receptie , zeer vriendelijk en behulpzaam en snel . Ruime kamer en mooie douche-ruimte . Fijne bar met lekkere sandwiches en heerlijke drankjes . Uitgebreid ontbijtbuffet . Met een dagkaart voor het openbaar vervoer voor 7€ kun je de hele stad door en alles ligt vlakbij de voordeur . Aanrader !

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 november 2016

Heerlijk overnacht in een zalig bed (wel erg warm dekbed), vlakbij Berlijn HBF. Ontbijt was verrassend leuk en lekker, met ver geperst appelsap en zelfgebakken wafels. Medewerkers zeer behulpzaam. Mijn kamer lag aan een soort binnenplaats die erg gehorig was: slapen met het raam open was helaas geen optie.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Kom je met de trein naar Berlijn en wil je de stad verkennen, dan is dit een mooie keuze. Tegenover Station Hauptbahnhof en dus op een knooppunt van openbaar vervoer.
Vanaf het moment dat ik binnen kwam voelde ik me welkom. Ik werd vriendelijk en vlot geholpen door een man die toevallig ook nog eens Nederlands sprak. Afhandeling was vlot en efficiënt. De liften zijn beveiligd tegen ongewenste indringers: je moet je sleutelkaart gebruiken om hem in beweging te krijgen,
Kamers zijn eenvoudig, maar netjes en schoon. Er zijn ook voldoende stopcontacten om je batterij van telefoon, computer etc. op de laden. Wifi is gratis en van goede kwaliteit, al geeft het inloggen wel eens wat moeilijkheden.
Het ontbijt is wat je mag verwachten van een hotel van een grote keten qua samenstelling en smakelijk. Kortom, een hotel dat volgens mij een behoorlijk goede prijs / kwaliteitsverhouding geeft. Aanrader wat mij betreft.

Kamertip: Aan de achterkant zijn bouwwerkzaamheden die ook 's nachts soms door gaan.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen