3 mei 2017 beoordeeld

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
25 april 2017 beoordeeld

Kamertip: Iets ruimer was fijn geweest
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je stapt de trein uit en bent in 5 minuten in dit mooie en nieuwe hotel . Een fijn en persoonlijk ontvangst door de receptie , zeer vriendelijk en behulpzaam en snel . Ruime kamer en mooie douche-ruimte . Fijne bar met lekkere sandwiches en heerlijke drankjes . Uitgebreid ontbijtbuffet . Met een dagkaart voor het openbaar vervoer voor 7€ kun je de hele stad door en alles ligt vlakbij de voordeur . Aanrader !

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
8 november 2016 beoordeeld

Heerlijk overnacht in een zalig bed (wel erg warm dekbed), vlakbij Berlijn HBF. Ontbijt was verrassend leuk en lekker, met ver geperst appelsap en zelfgebakken wafels. Medewerkers zeer behulpzaam. Mijn kamer lag aan een soort binnenplaats die erg gehorig was: slapen met het raam open was helaas geen optie.

• Verbleef: november 2016, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
24 oktober 2016 beoordeeld

Kom je met de trein naar Berlijn en wil je de stad verkennen, dan is dit een mooie keuze. Tegenover Station Hauptbahnhof en dus op een knooppunt van openbaar vervoer.
Vanaf het moment dat ik binnen kwam voelde ik me welkom. Ik werd vriendelijk en vlot geholpen door een man die toevallig ook nog eens Nederlands sprak. Afhandeling was vlot en efficiënt. De liften zijn beveiligd tegen ongewenste indringers: je moet je sleutelkaart gebruiken om hem in beweging te krijgen,
Kamers zijn eenvoudig, maar netjes en schoon. Er zijn ook voldoende stopcontacten om je batterij van telefoon, computer etc. op de laden. Wifi is gratis en van goede kwaliteit, al geeft het inloggen wel eens wat moeilijkheden.
Het ontbijt is wat je mag verwachten van een hotel van een grote keten qua samenstelling en smakelijk. Kortom, een hotel dat volgens mij een behoorlijk goede prijs / kwaliteitsverhouding geeft. Aanrader wat mij betreft.

Kamertip: Aan de achterkant zijn bouwwerkzaamheden die ook 's nachts soms door gaan.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde alleen