“Heerlijk verjaardagsmenu”

Indisches Restaurant Maharadscha
Geclassificeerd als nr. 76 van 9.564 Restaurants in Berlijn
Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: Schöneberg
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met het gezin op vakantie in Berlijn en de verjaardag van onze dochter hier met een heerlijk etentje gevierd. Lekker eten en goede service!

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier met zijn vieren. Moesten vooruit reserveren want het zit vol in het weekend.
De bediening is vriendelijk maar niet geschoold. We hadden geen servetten, ze zagen het niet als een glas leeg was, borden en bestek werden uitgedeeld in plaats van ingezet.
Het belangrijkste zijn natuurlijk de gerechten. Om kort te zijn: matig. Geen verfijnde kruiden, Masala Curry was oppervlakkig gekruid, Mixed grill was deels droog.
Mijn favoriete bijgerecht Peswari Naan zat kaas op! Nog nooit meegemaakt. Rare combinatie.
Het was zeker niet slecht, maar onbegrijpelijk hoe ze aan zo'n hoge waardering komen. Een 6,5 uit 10 is mijn waardering.

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

heerlijk gegeten. zelfs op maandagavond zat het restaurant afgeladen vol, ondanks het saaie interieur. desondanks een volle bak en dat schroefde onze verwachtingen niet te vergeefs op. het eten smaakte nl voortreffelijk. indiaase eigenaren waren zeer vriendelijk en attent en behulpzaam.

24 mei 2016 beoordeeld

Zonder reservering op zaterdag geen kans, dan maar op de dinsdag en wat vroeger. Nu was er plaats genoeg maar de zaak liep toch echt vol tegen 20.30 !! En we begrijpen nu waarom, vanaf de pappadums met dips was het een genoegen om hier te eten. Mixed pakoras waren lekker vers en prima op smaak, daarna Lam met amandelroom en een Kip madras, de laatste heerlijk pittig, de eerste lekker zacht. Hoofdgerechten komen met rijst en een verse salade en hierbij hebben we nog een Naan en Raitha besteld en het was een feest van smaak !!
Bediening door eigenaar en zijn vrouw, spreken allebei o.a. goed duits en engels en zijn servicegericht zonder opdringend te zijn. Restaurant is mooi aangekleed. Prijzen misschien wat bovengemiddeld maar in prima verhouding tot hetgeen je krijgt.

22 mei 2016 beoordeeld

Voor niet te veel geld kun je hier goed en snel eten bediening is vakkundig en snel Voor iedereen goed te doen alleen, stel, familie of groep hier altijd goed

Reizigers die Indisches Restaurant Maharadscha bekeken, bekeken ook

Berlijn, Duitsland
Berlijn, Duitsland

In Indisches Restaurant Maharadscha geweest? Deel je ervaringen!